Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk, aşk için yeter...

"Ask size soz soyleyince inaniniz. Sesi simal ruzgarlarinin bahceleri perisan etmesi gibi, ruyalarinizi altust etse de. Cunku ask, ask icin yeter."
HALIL CIBRAN

Ask ne soyledi bize;biz yazik ettik herseye...
Oysa ben sevmistim...
Oylesine dalga dalga ve tum kelebekler yuregimde.

Galiba sen ask sozu sozleyince inanmayanlardansin Halil Cibran'a inat.
Bir zamanlar Sezai Karakoc'un "kar" siirine tutunup, uzaktan "ASK" icin aglayan o adamin yuregi simdilerde nasir tutmus belli ki.

Asklarimizin ayak seslerini daha dikkatli dinlemeliydik.
Umutlarimiz tukendiginde yasamanin aci verici oldugunu dusunup caresizlikten kahrolmali miyiz?
Oysa sevmeme izin verilmeyen bir ulke gibiyim simdi...

Yuregimize dadanan "korku celladi" na ragmen sevgilerimize surgun edilmekten baska bir tesellimiz kalmamissa, hala ruyalarimizdan umut kesilmemis demektir.
Ama sevmenin bedelinde hep cogalan bir aci var ve hep boyle bir cehennem olmak zorunda hersey..

Peki beyaz geceler bitti mi?Bir daha yollarimiz utopyalarimiza dusmeyecek mi?
Erguvanlar cicek acmayacak mi?Iyi seylere dair hersey bitti mi yani?

Yarali bir ceylanin sustugu aksamda.
Icimdeki huzun bahcesinin kokusundan
Ve artik siirleride saran bu gurbet duygusundan siyrilip, kardelenlerin sessizligine yuregimi aciyorum.

Ask, ask icin yeter diyerek...

 
Toplam blog
: 3
: 508
Kayıt tarihi
: 17.02.08
 
 

HISSEDIYORUM... Hayatı hissederek yaşamayı seviyorum. Aklım, zekam ve yeteneklerim birleşince ortaya..