Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk, aşkla dinleyelim hayatı

Aşk, aşkla dinleyelim hayatı
 

Güllük, saat 06.45, kalkmalısın Aşk, hadi kalk, kalk ve yüzünü yıka, in, inmelisin denize güneşle birlikte, yüzmelisin bana doğru, bana; ben İstanbul'da, bir ben Burgaz suyunda sensiz kayaları seyrede seyrede mutlu olmalıyım, mutluyum senin kulaçlarında.

Deniz peşi alıp günlük gazeteni, ekmeğini dönmelisin eve Aşk, dön; anne masayı hazırlamıştır, masa hazır, baba hazır, ağabey hazır, Eylül; harika bir günaydın çekmelisin Aşk, çek ve otur masaya, ye, benim için de ye Aşk, benim için de anlat denizden, güneşten, ağustosta temmuzdan.
Ben Burgaz'da biraz daha kalayım Aşk, biraz daha yalnızlığımda seyredeyim doğayı, insansız, saf doğayı, artık bana düştüğü kadarıyla, kaldığı; sonra vapurla dönerim, bir demli çay keyfimle eve; yazarım biraz senden, benden, olan bitenden Aşk, yazarım.

Tam muhabbet koyulaştığında, Eylül mutfağa koşar, kahvelerinizi yapıp döner masaya, o en şekerden şeker yüzüyle; anne, dersin, falıma bakacaksın ona göre; annen falına bakar, falında ben çıkarım karşına, gülüşürüz; Güllük'te gülmek çok yakışır size, bize, hepimize!
Pencereden sokağa bakarım, canım inadına Ada çeker, Ada'dan az önce geldim, dersin, olsun, der, illa Ada! Sıcak, dersin, beşten sonra; inat etmez, peki der canın. Canın Ada'da Aşk'ı nasıl da çeker, nasıl!...
Dinlenmek için, beni dinlemek için, yaşamak, Kaptan Köşkü'ne çekil Aşk, dinlenceye; İdil Biret piyanosunun başında; ben İstanbul'dan, sen Güllük'ten Aşk, aşkla dinleyelim, Chopın'i, Aşk, aşkla!...

Güllük'te vakit geçirmeden hemen akşama gelelim, İstanbul'da; Aşk, sen ordan ben burdan başlayalım aryaya, Eylül dinlesin, alkışlasın bizi, anne, baba, Ordu; sonra aynı anda aya bakalım, yıldızlara ve kahkahayı basalım basalım basalım sabah yerini alıncaya dek.

Güllük sabahları
güzeldir Aşk'la
İstanbul akşamları
Ada'lı.

Benle Güllük
komiktir
İstanbul alabildiğine
karikatür.

Eylül merak eder
Güllük'te eylülü
iç Eylül'ünde
İstanbul
İstanbul eylülde
Eylül için
Körfez'in ötesindekidir
bekleyen.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..