Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk: bazen saçma, bazen ilham kaynağı

Aşk: bazen saçma, bazen ilham kaynağı
 

Bazen saçma geliyor aşık olmak. Ne gereği var! Duygu yoğunluğu yaşamak, birine gönül vermek...

Ama bazen dünyanın en doğal şeyi oluyor. Aşık olmak en güzel duygu olmalı; en azından bugüne kadar hissettiklerim içinde... Onu düşünmek, aşkı hissetmek müthiş bir haz veriyor. Sanki dört duvar arasından kaçıp sonsuz bir denize bakarmışçasına ruhum açılıyor, aşkı düşününce. Hatta bazen ilham alıyorum aşktan. Bir filme, bir kitaba konu yapıyorum aşkı. "İşte bu!" diyorum içimden, "Bu duygu yaşanmalı, evet!"

Aşkın esin kaynağım oluşu bile, aklıma gelen "aşık olmak saçmalık" fikrini ekarte edebiliyor. Mutlu oluyorum yeniden. Pişmanlıklarım siliniyor. Ve işte içimden geçen: "İyi ki aşık olmuşum!"

 
Toplam blog
: 6
: 514
Kayıt tarihi
: 03.01.09
 
 

İstanbul'da doğdum ve 21 yıldır aynı semtte yaşıyorum. Farklı bakış açılarını ve görüşleri gündeme t..