Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk, çiftleşme arzusunda duyurmaz kendini; uykuyu paylaşma arzusunda duyurur.

Aşk, çiftleşme arzusunda duyurmaz kendini; uykuyu paylaşma arzusunda duyurur.
 

Görsel internetten alınmıştır.


Senden önceydi sevgili...

Uçsuz bucaksız çöller gibiydim,hiç bir yükseltisi olmayan,düz,dümdüz paralanmış kum taneleri ruhum,üzerinde tek bir yeşilin olmadığı,uçlarda bir yaşamın içerisinde,geceleri dondurucu soğuklar,gündüzleri cehennem provası sıcaklar.Toz fırtınaları,gerçeklikten uzak seraplar...

Uçsuz bucaksız çöller gibiydim,ruhumun topraklarında bazen bir kıpırdanma,inceden bir ayak sesi,ya bir akrep,ya bir böcek,ya da derinlerimde ağ kuran bir örümcek.Ürpertici bir dokunuş,ruhumun her bir kum tanesine yayılan;dalgalı,gizemli bir iz,süzülerek gözden kaybolan bir yılan...

Uçsuz bucaksız çöller gibiydim,buluta hasret,suya hasret,varsın kalmasın;gelip geçecek bir kervana hasret,bir insana,şimdi anlıyorum;ben sana hasret...

Sen bana geldiğinde sevgili...

Berrak,ılık,billur bir nehir gibiydin,uçsuz bucaksız çöl misali bana ulaştığında.Paralanmış kum taneleri ruhuma,hayat akıyordu.Kristal göller oluşuyordu derinlerimde,ve o billur sularınla getirdiğin gümüş balıklar,ağızlarında ki tohumları bırakıyorlardı dört bir yana...

Önce mis kokulu çimenler yeşerdi,sonra rengarenk çiçekler,ruhumun karanlığına inat kızıl gelincikler,kızgın kumlara inat erguvan kardelenler.Sonra kök saldı saka pembesi  çiçekleriyle zakkumlar,aralarında taç giymiş akasyalar...

Sonra kristal göllerde sessiz kuğular,aşk mavisi göklerde alaycı kuşlar.Artık geceler dondurucu değil sevgili,gündüzler cehennem değil,şevkatle okşayan el misali ılık kadife rüzgarlar...

Uçsuz bucaksız bayırlara döndüm sevgili...Hoş yokuşlu tepeler,bir gün değil,sonsuza kanat çırpan yakut kelebekler.Örümcek ağları yok artık,zehrini akıtan akrepler yok,arı kuşları hepsini toplamakta.Ağzında bir yılan,ufukta bir leylek havalanmakta...

Ruhumda ki çöller yok oldu sevgili…El değmemiş yeşilliklere,kirlenmemiş maviliklere döndüm.Sen bulutları oldun gökyüzümün,hayat dolu yağmurları.Topraklarımda aşk tohumları sevgili,sana hasret,suya hasret…Yağ yüreğime…

************************************************************************************

Aşk? sevgili!

Sonsuz kadına uzanabilen bir tutku değildir aşk…Tek bir kadına çarpar bu aciz kalp…

Aşk? sevgili!

Aşk çiftleşme arzusunda duyurmaz kendini,uykuyu paylaşma arzusunda duyurur.

Saygı ve sevgi ile… 1 EKİM 2016-Denizli / Özkan SARI

 

 
Toplam blog
: 102
: 4394
Kayıt tarihi
: 05.09.15
 
 

Kalın Sağlıcakla... ..