Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk, değer ve sorun

Aşk, değer ve sorun
 

Değerse değer aşkım. Sorunsa sorun olmaktan çıkmalı. Hak ettiği yeri bulmalı aşkım.


Unutmam gereken biri varsa neden unutamıyorum.
Ya vuslat mahşere kadar
Ya da külliyen yalanlamalı aşkı
Git gelller bana göre değil
Benim sabit bire boyum var
Kulaçlarımın hızı ve kuvveti bir yere kadar
Her dalgayla yaşam mücadelesi veremem
Ya kıyıya vurmalı
Ya da deniz dibini boylamalı
Okyanus ortasında karayı bekletenler utansın
Kaderim beklemek olmamalı
Ya gitmeli, çekilmeli kabuğuna
Ya da hicran yarasına meydan okumalı inatlara
Ya bu sese bir ses
Ya da bu ses kesilmeli
Tek bir ses aşka kıymamalı
Yetim, öksüz kalmamalı hiç bir sevda
Ya ifşa etmemeli aşkı
Ya da visalle maksat hasıl olmalı
Aşkın katiline af en büyük adaletsizliktir
Katil varsa ortada
Giden gelemiyorsa
Katil ibretti alem için cezasını çekmeli
Bir teselli olmalı hicran yaralıya
Aşkın ne demek olduğunu her kes anlamalı
Anlamalı ki
Anlaşmalı
Değer mi, sorun mu olduğunu çözmeli
Değerse yaşar mahşere kadar
Sorunsa
Bir gün biteceğini bilmeli
Değerim misin, sorunum mu?
Muamma yumağını çözün artık
Değerse değer
Sorunsa sorundur benim için
Himmet ya Allah
Ben çözemedim
Sen değerimle vuslatı
Sorunlarımı ortadan yok edecek, bitirecek bir çözüm nasip eyle
Ya aşkı yaşatmalı mahşere kadar
Ya da külliyen yalanlamalı sözde aşkı
Değerse değer aşkım
Sorunsa sorun olmaktan çıkmalı
Hak ettiği yeri bulmalı aşkım
Her aşığa, her aşka
En derin saygılarımla

Hasan DAYAN
 
Toplam blog
: 9
: 361
Kayıt tarihi
: 09.11.11
 
 

Ülkemizin güzel şehri olan Diyarbakır'ın Dicle İlçesi'nde, 9 Şubat 1983'te dünyaya geldi. 5 yaşın..