Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk, Şarkılar ve Kısa Film

Aşk, Şarkılar ve Kısa Film
 

Birkaç gündür hüzün var ruhumda.

Gözlerim nemli, ruhum kederli ve derin düşünceler eşlik ediyor beynime.

Nerden takıldı bilmem. Dudaklarımda bir şarkı sürekli.

Deniz Seki’den “Hayallerim Hayal Oldu.”

Bir şarkı bu kadar mı takılır insanın aklına. Sabah uyandığımda şarkının sözleri ve melodisi aklımda.

Gün içinde… ve gece yatarken… devamlı aynı şarkı.

Üstelik böylesi şarkılara, “Bunları kim dinliyor acaba” diye burun kıvıran ben, mırıldanıyor ve dinliyorum bu şarkıyı !

Olacak şey değil !

Demek aşk bu kadar değiştiriyor ve melankolik yapıyor insanı diye geçiyor aklımdan !

Sonra yine şarkının melodisi ve sözleri geliyor aklıma, yine kalbim acımaya başlıyor… Gözlerim nemli, ruhumda kara bulutlar.

Tesellisi yok bu aşkın
Çaresizim biliyorum…
Ağlamadan çalamaz hiçbir saz
Seni hala seviyorum.
Ölüyorum ölüyorum,

Çaresizim biliyorum
Ağlamadan çalamaz hiçbir saz
Seni hala seviyorum.

Dinlemek isterseniz buyurun;

http://www.youtube.com/watch?v=iw5rauHf97Q

<><><><>

Müzik kanallarında geziniyorum evde (aşığım ya, damar şarkılar arıyorum !)

Ama o da ne?

Müthiş bir şarkı takılıyor kulağıma, kalıyorum kanalda. Sesi yükseltiyorum. Biraz daha yükseltiyorum.

Sertab Erener’in son albümünden bir parça.

Adı “İstanbul”

Hüzünlü ruhum gidiyor yerine kıpır kıpır, mutlu, umutlu, sevinçli bir ruh geliveriyor.

Ritmik, sözleri güzel, eğlenceli ve ben kalkıp dans ediyorum.

Şarkının sözlerini ezberledim bile, harika.

Ne çok canlar yakar (İstanbul)
Bolca günahlara sokar (İstanbul)
Hızlı koşanları çabucak yorar İstanbul İstanbul
Ama sen istesen de bu şehirden kaçamayacaksın
Çünkü aklın bende bende İstanbuldayım

Dinle beni biraz şşşt
Sen sen İstanbul sever seni sen beni seversen
Dinle beni biraz şşşt
Sen sen İstanbul döver seni sen beni üzersen

Dinlemek isterseniz buyurun;

http://www.youtube.com/watch?v=bgNjGXnkCPA

<><><><>

Ödüllü kısa bir film izledim biraz önce.

Adı “Gülümse”

Hayatımızda bazen önemsemediğimiz belki çokça da herkesten esirgediğimiz, önemli bir ayrıntı “Gülümsemek”.

Bende bugünlerde – ruh halim gereği - ne kadar az gülümsediğimi fark ettim filmi izledikten sonra.

Sertab’ın şarkısı ve izlediğim bu kısa filmden sonra tebessümüm arttı ve evet şimdi gülüyorum…

Sizlerin de mutluluğunuz ve tebessümünüz hiç eksik olmasın yüzlerinizden.

Filmi seyretmek isterseniz buyurun;

http://www.youtube.com/watch?v=9SwbHl3L3Q4&feature=player_embedded

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..