Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

Aşk: sevgiliye mektup

Canım biricik sevgilime;

Seni hep çok özlüyorum. Ve ben seni sevgilim hep çok sevdim. Biz hep bir tanem diye sevdik, çok sevdik. Çok güzel bir duygu güzel yaşanırsa, dupduru duyulursa, ve o aşkı böylesine güzel ... Ve anlamlı, coşkulu yapan "sevgi ve emektir" bir tanem. Biz aşkımıza çok emek verdik.

Öylesine çok ki, çok sevdik. Yaşanan en güzel, en güçlü, en duru, en vazgeçilmez duygular ve düşünceler birbirine karışmıştır. O nedenle çok kıymetlidir, aşk.

Sana heyecanla titreyen gönlüm bir bilsen sevgilim bir bilsen nasıl kanatlanıyor, nasıl uçuşuyor. Duygularımı bir bilsen. Sevgim hep çoğalıp taştı, birtanem. Gökkuşağından en sevdiğim rengi alır mısın ? Rengarenk balonları görünce, benim seninle birlikte o renklerin içinde uçuşacağımı biliyor ve duyuyor musun bir tanem...

Beni ve çığlıklarımı duyuyor musun? Ben seni her an duyuyor ve yaşıyorum. Bil ki hep yaşadım ve duydum. Seni hep yaşayacağım ve duyacağım. Çünkü ben seni çok sevdim, seviyorum. Ömrümce seveceğim...

Seni en çok gözlerimle sevdim.Seni gönlümde ve kalbimde bir tanem... Sevgiliye Mektup.

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..