Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk: Yapay bir güzelliktir (1)

Aşk: Yapay bir güzelliktir  (1)
 

Özlüyorum
seni
uyurken
seyretmeyi,
benini
öpmeyi...

Kaldırım tanrıçalarının, piyasa vakti sokaklardayım. Üzeri rujlu, yarım kalmış izmaritlerden nikotin soluyorum. Yine soluğum kesiliyor, yine ölüyorum. Sözlük abimin tarif ettiği yerdeyim, bir çocuk parkında, bir çocuk şarkısı dilimin ucunda, kanyak içip, ateş kusuyorum.

ve
ben
yanımda olmanı
çok ama çok istiyorum...

Birazda olsa serinlemek için, soğuk mezar taşlarına sarılıyorum. Bekçilerden saklanıp, ölü toprağını kokluyorum. Tanrıya ışık kapısında, cehennemine kabul etmesi için yavvarıyorum. Dilimin ucunda argo kelimeler,

Ben
hala
dua etmesini bilmiyorum...

Uyandığımda küf kokan yataklardayım. Arabesk bir hüzünde, salon danslarının kraliçeleriyle Tango yapıyorum. Bir afyon sarhoşluğunda, erkekliğimin zehrini kusuyorum .Bu günde dün gibi, sevişmek için nedensizim,

ayakta
alkışlanan
palyaçonun gözyaşlarına sahibim.

Yok ulan böyle bir acı!. Al işte ruhumu tükürüyorum. İz bırakmamak için bedenlerde, parmak izlerimi kazıyorum. Asaletine inat, cehennem yosmalarıyla öpüşüyorum.

Artık
sadece
sevişirken ağlıyorum...

İmla hatasına sahip, binlerce cümleye sahibim. Denizi tükenmiş ıssız bir iskeledeyim. Buraya raylar paslandı diye yollamışlardı ki irtifa kaybeden uçakların otomatik pilot intaharlarından sonra, kesmişlerdi biletimi. İçi boş bavulların, tonlarca ağırlığında sanki,

Şeytanın
gülümsemesinde
her şey
Şaka gibi...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..