Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk'a fısıldayalım mı ?

Aşk'a fısıldayalım mı ?
 

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=11775&p=4&rid=1


Aşk'a fısıldayalım mı ne dersin?
Bir başka baharlara doğru yol alalım
Yollarımıza yol katalım
Aşk'ın dibine doğru batalım
Nasıl yani?
Aşk'a fısıldayalım mı ne dersin?

Kelebek misali rengarenk çağlarken
Sevgi çağlayanları
Artık aşklar da kelebeğin ömrü misal
Birgünlük olmuş
Nasıl yani?
Aşk'a fısıldayalım mı ne dersin?

Kendimize bir yol çizelim
Tek şeritli olsun
Gidişi olsun birdaha dönmeyelim
Aşk'ın otobanından geri
Nasıl yani?
Aşk'a fısıldayalım mı ne dersin?

Aşkımızda gölgemize rastladım
Sadece senin siluetin varmış
Aşkımızda senden başkası yokmuş
Ben buna onay verdim
Nasıl yani ?
Aşk'a fısıldayalım mı ne dersin?

Ben seninle açtım gözlerimi gerçek hayata
Yalnız seninle erdim ben rahata
Aşk da çok şakacı şey hay kerata
Her şakanın altında bir gerçeklik payı vardır
Gerçek olan tek şey sana olan sevdamdır
Nasıl yani?
Aşk'a fısıldayalım mı ne dersin?

Like a dreame
 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..