Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Aşk'a mektup.

Aşk'a mektup.
 

Hayatımda hiç yapmadığım bir şeyi yapıyorum. Onun için seni seviyorum. Belki bir daha yapamam. Belki duyamazsın, belki anlamsız gelir sonraları. Ama onun için seviyorum seni... 

Yanlış bu biliyorum... 

Seni severken onunla olmak. Yanlış değil belki en büyük hata hayatımdaki. Ama biliyorum. Şimdi ben onunla olmazsam sen hiç "benim" olmayacaksın... Yanlış bir zamanda karşıma çıktın o kadar... Ben bu kadar hırçınken, sen bu kadar gururluyken ne kadar uğraşsak da "biz" olamayız... 

Çünkü hala eksiğiz. Her zaman aşk yeter her şeye derdim ya... Yanlışmış... 

Biraz daha akıllanması gerekiyor kalplerimizin... Gururu bir kenara koymayı öğrenmemiz gerek... Fedakarlığı, düşünceli olmayı öğrenmemiz gerek... 

Hep sığındığım liman olurdun... Hırçınlaşıp, sinirlenince sana gelirdim....Usul usul, ben fark etmeden sakinleştirip beni sarardın sevginle... Sonra kollarında uyuya kalırdım... 

Gün ışıyıncaya kadar beklerdin başımda, nefes almadan... Üşümeyeyim diye sarıp sarmalardın beni... O kadife sesinle ara ara şarkılar fısıldardın kulağıma, daha rahat uyuyacağımı bildiğinden oynardın saçlarımla.. 

Daha çok sığınırdım ya sıcağına... Bilirdim, o muhteşem gülüşün yine dudaklarına yerleşirdi... 

Uykuyla uyanıklık arasında gezindiğim o anlar ömrümün en unutulmaz zamanlarıydı belki de.. 

Yine bekliyorum gelsin o günler diye... Yine sığınayım kollarına, kalbinin tatlı ezgilerini dinleye dinleye uykuya dalayım... Sonra uyandığımda ilk gördüğüm , gözlerin olsun... O aşık bakışlarında güne başlayayım... En güzel kahvaltım dudaklarından düşen bir kaç masum öpücük olsun... 

Ve hiç kıpırdamadan saatlerce kokunla sarmaş dolaş izleyeyim akıp giden hayatı.. 

Şimdi başkası senin kollarında... Teri terine karışmış, nefesi nefesinde belki... Benim olan kalbin onun başının altında atıyor belki. Belki sen aşkımızı ayaklar altına alıp, onun zehirli dudaklarında unutuyorsun beni... 

Ama unutamazsın sevgilim... Çünkü ben hep oradayım... Kalbin de... Sende biliyorsun bunu... 

Başkası anlayamaz ki seni ben gibi ! Sevemez ki... Onlar bencil, ben sencil... Aynı senin gibi... Hep derdin ya bana "Ömrüm" diye... Ömrün benken tenin de başkası olsun fark eder mi ? Nefes'in benken, gözlerindeki renk benimken, dudaklarımda hala senin tadın varken başkası tutsun elini sıcaklığın benken fark eder mi sevgilim ? 

Yanındayım sevgili... Bir bakış uzağındayım... Kalbindeki o sesteyim sevgili... Hep duyacağın, hep dinleyeceğin o ses benim...
Şimdi gidiyorum... Ama döneceğim... Bir gün yine döneceğim... 

Gizli satırlarım yüreğimdeki son nefesi dudaklarına üflüyor şimdi... Ve tükenen mürekkebin göz yaşı anlatacak sana aşkımı.... Okumadığın okuyamadığın binlerce mısranın seni sevmek olduğunu anlayacak... Ve bir damla acının kanıma karışıp içindeki zerre zehirle kalbimi öldürdüğünü fısıldayacak kulağına... 

Seni seviyorum sevgilim...
Senin beni sevdiğin gibi...
Delicesine, ölürcesine.... 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....