Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

09 Kasım '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Aşk acısı çekenler için! (Olumlamalar)

Özgür irademden aldığım o muhteşem güçle, hayatı yanlışı ve doğrusuyla yaşıyorum.

Hissettiğim bu gücü, görüyor, duyuyor ve söylüyor olmanın şükründeyim.

Hiç isyan etmeden, olumlu ya da olumsuz yaşadıklarımın tümünü, kendimi kandırmadan kabul ediyorum. Şimdi gerçeklerle yüzleşebilmenin huzuru ile ruhumun en olgun, en bilinçli zamanlarındayım.

Yaşadıklarımın ruhumu olgunlaştırmaya yaradığını biliyorum…

Bu bilinçle ve görevli meleklerin yardımıyla yaşadığım tüm olumsuzlukları güzellik ve iyilikle arındırıyor bundan sonraki hayatıma öyle kabul ediyorum.

Kendimi seviyorum. Çünkü ben sevgiyim. Ne zaman ve kime istersem bu sevgiyi karşılık beklemeden vermeye hazırım. Ne kadar çok veriyorum o kadar çok mutlu oluyorum.

Gecenin karanlığıyla birlikte kaybolup gitsede yüreğimde yetiştirdiğim ümitlerim… Şimdi gökteki yıldızlar gibi ışıldıyorlar hayatıma…

Ruhum ve bedenim her doğan günle birlikte yenileniyor. Sevginin ve inancın büyük gücüyle; aileme, çevreme, kendime, zenginlikler katarak ilerliyorum bu muhteşem döngüde…

Kimseye muhtac değilim. Sağlıklı ve huzurluyum. Kendimden emin olduğum için mutluyum. Sonsuz şükürler olsun Allah’ım, yeniden doğmuş gibiyim…

Mutlu yarınlarla ”Melekler Yüreğinizden Öpsün”

NLP Uzmanı Sabiha Rana

Tüm hakları www.sabiharana.com aittir.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..