Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşk adın cehennem olsun

Tüm şairleri asmalı
hikayeleri anlatmak yasaklanmalı
bütün kuşların yolculuk vakti
son bahar mı

adı son olan baharları sevmiyorum, hala
güneşi gördüm ilk baharda geliyorum, diyorsun bana
ölüler tarlasında yürüyorum, kapanmayan yaramla
cennetten uzağım, cehenneme bir adım farkla

Yazılmış hikayeleri yakmalı
tüm martıları asmalı
bu yolculukların nedeni
alışkanlıklar mı, infazlar mı
kırık bir kalemin ardında ki idam fermanı mı

nemli bir akşam, rakı balık masada
teni anason kokan bir melek sevmiştim, uzaklarda
dilimin altında bir demet küfür, kanınınada, adamınada
dilimin altında küfür, ilkinede, sonunada, baharınada
kanadı olup uçana
adressiz kalıp adım adım uzaklaşana
aşkı aşk yapan her ayrıntıya

dilimin altında küfür,
ölüler tarlasında geziyorum açık yaramla...

Bazen,
yavaşça uzaklaşan birine koşar adım yetişemessinsin
gitmek isteyen gider, dur demek istesen; diyemessin
aşk cehennem olsun adın; kor oldum söndüremessin
tüm kuşların kanadını kırsan,
ilk olur gelir ama adı bahar ya! göçleri engelliyemessin.

şairleri asmalı
martıları vurmalı
düşünmeye zorluyorlar insanı
baharı yasaklamalı
canlandırıyor içimde ki aşkları...

ilkimde, sonumda, bahar ayrıntısında
papatya falı bakanların inadına
kahvenin kırk yıllık hatırını unutana

aşk adın cehennem olsun
rakı olsun
balık olsun

görsel mutlulukların ayrıntısında,
üzerinde ki etiketle öpüşenlerin inadına
soyunduğunda dokunmayı unutana

aşk adın cehennem olsun
rakı olsun
balık olsun

aşk adın cehennem olsun

şairleri asmalı, ölüm yakışıyor onlara
martıları asmalı, özgürlükleri yasaklanmadı mı
yazılmış hikayeleri yakmalı, onca satır kül olmadı mı

aşk adın cehennem olsun

bahar dediğin ayrıntıda, uçurtmalar vurulmadı mı
eylül ayımıydı, göç zamanları
nereye gider, zamanın, zamanla unutulmuş yolcuları

aşk adın cehennem olsun
rakı olsun
balık olsun

ölüler tarlasında yürüyorum; zamanda
sen ise, aşk diyorsun, ilk diyorsun, bahar diyorsun bana...

...
TuNç..

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..