Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk aşk diye

Aşk aşk diye
 

Son zamanlarda çok can sıkıcı konulara değindim. Biraz relax diyelim…

Ne de olsa yeni bir hafta, yeni bir gün, yeni bir hayat… Kendime yeni bir ben lazım…(Ç)alıntı…

Konumuz güzel bir konu. Hiç birimiz tam olarak ne olduğunu bilmesek de, hatta hiç aşık olmasak da, ya da aşktan kafayı kırsak da severiz bu konuyu.

Bakalım neymiş aşk…

‘Bir erkek her kadınla mutlu olabilir, yeter ki aşık olmasın.’

Bu karışık cümleyle sık karşılaşır oldum. Acaba sadece mail trafiği ya da msn incisi mi yoksa ciddi anlamda erkeğin kadına bakış açısı mı…

Cümleyi baştan sona okudum olmadı. Böldüm yine olmadı, tersten okudum hiç olmadı.

Cümlenin anlamına vakıf olasım var…

Aşk aşk diye dağları delip çölleri aşıp sonra da, ‘her kadınla mutlu olabilirim yeter ki aşık olmayayım’ demek ne demek?

Burada vurgulanan şey mutsuzluk mu, aşksızlık mı yoksa aşkın kendisi mi?

Aşk zaten başlı başına havuz problemi. Herkesin çözüp anlaması imkansız. Hele de benim gibi matematikten anlamıyorsanız formüllerden bihaberseniz işiniz zor…

Öyle ki;

‘Konu ‘aşık olmak’sa bir bilgeyle bir aptal arasında hiçbir fark yoktur.’ Deniliyor.

Olmaz olur mu?

Bilgeyle aptal arasında her zaman fark vardır olmalıdır da. Yani şimdi bir aşk için bilgeyi satışa mı getirelim…

Sahi hangisi iyi aşıktır… Bilge mi aptal mı?

Ve niye?

:) İyi bayramlar…

http://www.esmakahraman.com/ask-ask-diye/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..