Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '16

 
Kategori
Deneme
 

Aşk bazen gitmeyi gerektirir

Aşk bazen gitmeyi gerektirir
 

Göğsüne saklanmıştım onun, Tanrım ne güzel kokuyordu teni, ezberlemek istiyordum kokusunu, saçlarımda dolaştıkça elleri zamanın durması için dualar etmek geliyordu içimden. Bazen bakıyordum gözlerine gülümsedikçe o, boğuluyordum gamzesinde. Biliyorduk sonu yoktu, çözüm yoktu, ayrılığın kahkahalarıydı sanki cama çarpan sabırsız rüzgâr. Duygularımızın verdiği yetkiye dayanarak âşık olmuştuk... Bize göre aşk, onlara göre suçtu, yasaktı hislerimiz. Susuyorduk, kalp atışlarımız konuşuyordu sadece. Kalkıp oturdum, gitme zamanıydı; bakışları sessiz “gitme” çığlıklarıydı. Tenimiz dışında ruhumuzda taşıyorduk birbirimizin kokusunu. Elinde sımsıkı tutmuştu kırmızı rujumun imzaladığı peçeteyi. Sarıldık, omuzlarımızı yıkadı göz yaşları. Ben ilk kez o gün öğrendim gülümseyerek ağlamayı, susarak konuşmayı... Ben gidiyordum, ama ruhum sarılmıştı yere yığılan Adama. Evet ben ilk kez o gün öğrenmiştim yaşayarak ölmeyi..                                                                                                                                                                                       

(Nargis)

 
Toplam blog
: 9
: 157
Kayıt tarihi
: 02.01.15
 
 

Ben İsmayılova Nergiz Refail kızı 1986 yılı Azerbaycan doğumluyum. Doktora öğrencisiyim. Bir resm..