Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşk bedava, sevmek bedava

Aşk bedava, sevmek bedava
 

Dağılsam havaya üflese biri kulağıma


Dağılsam havaya üflese beni bir çocuk

Çimenlerin arasından koparsa

Kahkahalarıyla koşsa parkta

Ne de olsa park bedava çimen bedava koşmak bedava

Hala bedavayken yapsa bunları

Eskisi kadar bedava olmasa da hayat

Hala güneş bedava, umut bedava, gülmek bedava

Martıların uçması bedava, ilham almak bedava

Ilık suda sallarken tahta bir iskeleden ayaklarını

Yeşile, sarıya, doğaya bakmak bedava olmasa da

Ya da mavi gökyüzü altındaki mavi sular

İstediğince yüzmek, kırlardaki sarı papatyalar

Hala sevmek bedava, aşk bedava

Onu düşünmek ve düşünürken

Sarı papatya kıyılı mavi sularda yüzmüş gibi olmak

Gözlerine bakarken yeşile, sarıya, doğaya bakıyor olmak

Hepsi bedava, yapın düşünmeden, kaybetmek bile bedava

O yüzden

Dağılsam havaya üflese biri kulağıma

Çimenlerin arasından koparsa beni

Hatırlatsa bana aşk bedava sevmek bedava

 
Toplam blog
: 4
: 587
Kayıt tarihi
: 25.09.09
 
 

Üniversite öğrencisiyim. Felsefe bölümünde okuyorum ve aynı zamanda amatör gazetecilik yapıyorum. Ya..