Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşk bende

Aşk bende
 

çek hanım.. aşk'a çek


Kocaman bıyıklı amca
Aman, atıverecek kanca
Kapıverdim gözünün önünde
Yetim kızı.. ki daha on üçünde..

Kocaman kıçlı kodaman
Aman, bir deste örro'yu
Serpiştirirken iskambil destesi gibi
Çekiverdim kolundan, yarım kaldı iş
Çıtır kız.. ki daha okulu bitmemiş..

Kocaman bir yalancı
Aman da aman ne yalanlar
Yat bot kat han hamamı var
Keskeskes dedim sesini
Kırt kesiverdim mesene'sini
Ekleyiverdim mailime kızcağızı
Ağlıyor hala. ki nicki humourplease
.........
Şşş.. sizden sır çıkmaz..
Aşk bende..
Örttüm üstünü.. yaralı ama güvende..

"Haadii canım sen de..
o kadar kocamaan bir şeyi nasıl örter
hele hele nasıl saklarsın.."
Deyip yanılmayın aman..
Yüreğim kocaman..

Hem de koca kocaman.. işte, bakın..
Bilirim sizden sır çıkmaz ama
Şşş.. kimselere demeyin sakın..

Aşk bende
...........
Hop hop! geri durun
Siz de yazın
Bulun buluşturun

 
Toplam blog
: 59
: 712
Kayıt tarihi
: 08.04.07
 
 

Acıkınca okurum.. Okudukça yazarım.. Susayınca dinlerim.. Dinledikçe susarım.. Okurum yazarım din..