Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk beni ne zaman bulacaksın?

Aşk beni ne zaman bulacaksın?
 

www.resimrehberi.com alınmıştır


Bir zaman sonra vazgeçeceğim yaşamaktan ve aşktan, yaş olmuş bilmem kaç, yaş kemale ermiş, alan almış kızları yanına, kızlar sanal aleme bağlamışlar aşk ihtimallerini. İnternet sitesi sahipleri aşk üzerinden para kazanıyorlar, keyiflerine diyecek yok. Benim aşkı bulma ihtimalim, sayısal da bana altının vurması ve köşeyi dönmemden daha zor herhalde.

Ben ne zaman aşık olurum?
Söyle bana dünya güzeli
Sen geleceksin ve beni bulacaksın
Beni benden daha çok seveceksin

Hepsi bir hikayeden ibaret, gerçekten ben ne zaman aşık olurum? Bir olurunu bulan, bana bir cevap yazarsa sevinirim. İkibin onbir in Ekim ayında, yalnızlık buzdan bir kalp. Yanmışım ben.

 
Toplam blog
: 100
: 805
Kayıt tarihi
: 26.07.10
 
 

Mesleği Dizgi elemanı, 2 yıllık (Önlisans) 3. sınıfta bıraktı. ŞİİR VE ÖYKÜ DENEMELERİ var. ..