Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk Bir Oyun muydu?

Aşk Bir Oyun muydu?
 

"Ebedi aşığın dönüşünü bekler / Yalan yeminlerin tanıdığı çiçekler
Artık olmayacak baharlar içinde / Ey ömrün en güzel türküsü, aldanış!" *
Bu kaçıncı aldanışıydı yüreğimin?
Sayamadığım kaç saat, kaç hafta, kaç mevsimdi geçen... Kaç kar yağdı,kaç çiğdem açtı gidişinin üstünden. Ve şimdi bu kaçıncı sonbahar bilemiyorum.

Islak Kasımların hüznü iniyor telaşlı akşamlarına İstanbul'un. Gece, bir şal gibi sarılıveriyor yorgun omuzlarıma. Son yağmurlar kara dönüşüyor,üşüyorum...Ceplerim ısıtmıyor ellerimi, soğuyor yüreğim. Düşünmek istemedikçe daha çok geliyorsun aklıma. Mutsuzluğa tutsak gönlüm söz dinlemiyor...

"Ağaçlar sonbahara hazırlanıyor,
Bu şehir o eski İstanbul mudur?
Karanlıkta bulutlar parçalanıyor
Sokak lambaları birden yanıyor
Kaldırımlarda yağmur kokusu
Ben sana mecburum,sen yoksun!" **

Sarı bir çiçek açıyor gönlümde sonbahara inat. Bir umut yeşeriyor kuytularımda, sana inat. Hüznün heykeli dile gelmez, biliyorum...
Biliyorum, ilk terk edilen kadın da ben değilim!
Oysa, aşk kitaplarda böyle yazmıyordu.Kocaman bir yalan mıydı yaşanan onca sevdalar? Alın yazım değil başkaldırdığım. Kadere inanmam!
Bir oyun muydu bu, yanlış zamanda yanlış adamla oynadığımız?


* Ahmet Muhip Dıranas / Olvido
**Attila İlhan / Ben Sana Mecburum

 
Toplam blog
: 235
: 2079
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

Burada yazarken kim olduğumuzun, ne olduğumuzun bir önemi olmadığını düşünüyorum. Önemli olan yaz..