Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk bitiyor mu?

Aşk bitiyor mu?
 

Bir arkadaşım bana eşime artık aşık değilim demişti. Ben de ona sen ona aşık mısın diye sordum. O bana aşık değilim ama seviyorum dedim. Ona eşinle neler paylaşıyorsun dedim. Bana baktı tuhaf tuhaf bizim bir çocuğumuz var dedi. Ben de dedim ki baska ne paylaşıyorsunuz diye sordum. Bana uzun süredir sade iş dışında bir şey konuşmadıklarını ve sadece yatak dışında çok fazla birsey paylaşmadıklarını söyledi.

Aslinda biten ask degil sadece insanlarin birbirleyle paylasimlari beden ve is disinda genelde azaliyor. Insanlar paylasimlarini cogaltmak icin cok fazla birsey yapmiyorlar. Hafta birgun bir yemege gitmek paraniz yoksa yoldan bir cicek kopartip esinize goturmek onu da yapmiyorsaniz esinizle yuruyuse cikmak arasira asik oldugunuz gunleri hatirlayip sevdiginiz seyleri yeniden yapmak.

Diyelim ki karinizla yada kocanizla paylasmadiniz. Baska insanlarla paylasmaya basliyorsunuz sikintilarinizi ve dertlerinizi daha sonra kocaniz ya haniminiz sizi anlamamaya basliyor cunki konusmuyorsunuz. En buyuk sikinti zaten konusmamak. Yatakta sirt sirta donup uyuyorsunuz. Yemekte ya konusuyorsunuz ya konusmuyorsunuz. Ayriliklarin en buyuk nedeni bence konusmamak. Diyorsunuz ki ben bu adamla ya da kadinla ne konusacam? Evlilik onemli bir kurumsa sizin icin ve karsinizdakine deger veriyorsaniz bence konusmalisiniz.

 
Toplam blog
: 5
: 496
Kayıt tarihi
: 14.09.06
 
 

Marmara psikolojik danışmanlık mezunu, yaklaşık 4 sene Amerika'da çocuk eğitimi konusunda eğitim ald..