Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk bitti

Aşk bitti
 

Uçsuz bucaksız okyanuslarda yol alan, beyaz geminin kaçak yolcusuyum… Yüreğim; küçücük penceresinden güverteye bakan, odanın camında sıkışıp kalmış…

Ne yolculuk yıpratır beni ne de okyanusun tuzlu suları. Rotamı şaşırdım. Sürüklendim karanlık suların koynuna.

Ne bu mavilikler kadar güzelim, ne de bu şirin yunuslar kadar özgür.

Gizlice girdiğim beyaz geminin küçücük odasında; öylece oturuyorum.

Kararım verilmiş. Yazılmış kara topraklarda…

Acıyla kavrulmakmış dileğim. Hüzünle yoğrulmakmış amacım...

İşte o zaman:

Ben de kurdum içimde, adaletli bir mahkeme. Okyanus kanunları ve okyanus maviliğinde… Kanıtları sundum tek tek. Savunmamın ekinde… Kırıldı kondu kalem; kesin kararın bitiminde… Dönüşsüz bir yolun en başına geldim.
Ve geçildi tutanaklara kararım. Okyanusların maviliğinde…

AŞK BİTTİ…


Fotoğraf : Tarık Aytaç Gürbüz

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..