Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Aşk bitti

Aşk bitti
 

Sana gelirken hep yaralı kuşlarla geldim,

Giysimin içinde kan içinde çırpınırken,

Senin görmediğin şizofren kuşlar,

Elimi tutsan, tutup üstüne koyacaktım göğsümün ağrıyan yerine,

Sen papatyalar, gelinciklerden,

Mavi denizden, teknelerden bahsederken,

Ben sadece içime akan kan dursun diye dua ettim.

 

Geçtikçe zaman bir bir öldüler.

Kanlı bir iz bıraktım seninle oturduğum yerde.

Artık ağrıyan bir göğsüm yok.

Aşk da öldü gitti böylece.

Sonra denize taş fırlattım.

Ardından  serçeleri.

Özgür ve aşksızdım.

.................................

Ne çabuk öldü bu serçeler.

 

 

 
Toplam blog
: 38
: 696
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Antalyalıyım. Bir süre istanbul ve Çanakkale de bulundum. Uzun süredir Ankara da yaşıyorum. İki o..