Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

10 Ocak '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk bu ise

Bazen senin de en az benim kadar yalnız olduğunu biliyorum. Kimi zaman sıkıyor hayat seni. Acılar canını acıtıyor. Hüzün doldurunca yüreğini çekip gitmek, her şeyin tersini yapmak istiyorsun ama hiç bir şey istediğin gibi olmuyor, değil mi? Bende öyleyim; yalnız ve kederli. Karanlıktan korkar gibi sığındığım ellerin yok şimdi. Işığı söndü odamın, perdeleri boş yere açık bırakmışım, ay ışığı da yok. Üşüyorum, bakışlarınla ısındığım geceler yok. “Beklemek kavuşmanın bir parçasıdır”, demiştin. “Bekle biraz.” Bekliyorum. Bir insan ne kadar bekleyebiliyorsa seni o kadar bekleyeceğim. Sensiz hiçbir şeyin anlamı yok. Hiçbir şey senin verdiği huzuru veremiyor. Hiçbir anlamı yok; evin, arabanın, eşyaların, pahalı giysilerin. Meğerki insan çok sevdiğini kaybedince içinde hiç kapanmayacak bir yarayla baş başa kalıyormuş. Ne zaman geleceksin sevgili? Ne zaman?

“Bu gece kendimi sana daha bir yakın hissediyorum”, dedi. “Seninle aynı havayı solumak istiyorum. İki yürekten bir tek birliktelik yaratmak geliyor içimden. Sevgimiz için her şeyi yapmaya hazırım. Al, ellerim senin olsun. Seviyorsun ya canım avuçlarında tutmayı, gözlerimde senin olsun, kirpiklerim de, dudaklarım da al senin olsun, kollarımda, göğüslerimde. İstersen saçlarımı örgü yap. İstersen...”

Sanki kötü bir söz söylemiş gibi, “Sakın ha, olmaz, daha fazla bir şey isteme benden. Aşkta olsa ben, bende kalayım”, dedi.

Sanki uzaklarda, güneşin bitiş noktasında bir şeyler yitirmiş gibi uzaklara bakıyorduk. O gittikten sonra canım sıkılır, gidecek bir yeri olmayan yuvasız kuşlar gibi saatlerce oralarda döner, aynı yerlerde gezinirdim. Öylesi akşamlarda bir yuva özlemi duyar, bir yere ait olma hasretim daha da büyürdü.

 

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..