Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk bu ömür boyu sürecek...

Ben, seninim sevgilim,

Kolay değil sevgilim,

Ama ben sen'deyim.

Yirmidört saat; yedi gün...

Tarih: 25 Mayıs 2009

Ilık bir İlkbahar günü

İçimdeki çocuk kıpır, kıpır 

İlkbaharın gelişini mi?

Yoksa senin gelişini mi?

Müjdeliyor bana ...

Artık dayanamıyorum

Yüreğim ağzıma geliyor, sanki

Seni görünce Laz Bakkal'ın önünde.

İşte benim hayatımın  kadını diyorum,

Seni görünce...

Benim  Aşkım,

Benim  arkadaşım,

Benim dostum,

İşteee...

 

Şükrü Bülent TÜRTAT

 

14.Şubat  2012, 3. Sevgililer Günü

Karşıyaka-İzmir/Türkiye, Saat: 08:45

 

 
Toplam blog
: 392
: 908
Kayıt tarihi
: 27.11.11
 
 

1951 Muğla doğumluyum. Ege Üniversitesi İktisadi ve Ticari Bilimler Fakültesi'ni 1974 yılında bit..