Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk çiçeği

Aşk çiçeği
 

aşk, çiçek, koku,ilahi


Aşk aşk ve aşk :)

Bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin ? söyle canım ne dersin . Hiç düşündün mü neden ilahi aşk derler . Ya da sana tapıyprum dersin sevdiğine . Tapmak hali ilahiye ait olmamalı mıdır ? İşte hayatın temelinde bu mu yatıyor acaba ? Hayat ilahi aşkı bulmak ise  ya da inanmak bunu mu gerektırıyor. insan aşık olmak için yaratılmıştır esprısını anlayana. Sen kendini kaptırma yeterkı öteki yaratılmışlara.

                         Ey güzel . Benzemez kımse sana diyorum. Çünkü sen tapılası bır çiçeksin .

sana bakmak gerek

seni koklamak gerek

gerektiğinde cevap beklemeden konuşmak demek,

seni soldurmamak gerek,

Seni odamın en orta yerine koymak gerek. işte orada beklemelısın kı kalbimden kokun eksik olmasın . Kalbimdeki kokun , kalbimdeki gülüşün , kalbimdeki sen . o çiçek , o sevilesi yüz, o güzel renkli yapraların açması için de biliyorum ki ben gerek.

Ey sen çiçek koklamasını çözen adam , hiçbir zaman soldurma bu çiçeği, her zaman sula ki guzel kokular yaysın sana, hayatına,. İnan ilahiye inan çiçeğe, İnan ki çiçek kokusunu yaysın sen mest olasın . İşte ben inananlardan oldum olacağım.. 

Ey çiçek duy beni ya da kokunu sal kalbim hazır ...

 
Toplam blog
: 15
: 473
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Atatürk'ümüzün ülkemize kazandırdığı son illerden biri olan Hatay'da 1988 senesinde doğdum. Karadeni..