Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Aşk Çiçeğim

Aşk Çiçeğim
 

Yorgun Kalemim


Sana ‘’Aşk Çiçeğim’’ derdim

Demet, demet sevgi verdim.

Özleyince başlardı derdim

Yeter artık, hasret olmasın derdim...

 

Kokladığım aşk çiçeğimdin!

Yakışırdı her renk sana

Kalbime şirin, şirin giriverdin

Yüreğimi açtım, hep orada kal istedim…

 

Aşk çiçeğim rengârenkmiş

Bekleyenler muradına ermiş,

Gül boynunu büküvermiş,

Özleyince sabrı, sabra eklemekmiş…

 

Kollarımda hep sevgi vardı

Yüreğimi hasret sardı!

Sen, olmasan yaşar mıyım?

Her zamanım da sende vardın…

 

Yorgun Kalemim yazar

Sanma ki sadece şiir yazar

Tatlı sözleri bir, bir yazar

Aşk çiçeğim değmesin sana nazar…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..