Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk değerli midir?

Aşk değerli midir?
 

Aşk ,değerli midir?....
Nasıl yaşanmalıdır..?...
Aşkla beraber ne iyi gider..?
Onu en çok ne etkiler...?
Ne zaman nerde gelir ..?..
Ne zaman başını alır gider...?.....
Sevda ile aşkın farkı nedir..?vs..vs.. Bu sorular bitmez..!
Bu yaşıma gelinceye dek bu soruların cevaplarını bulabileceğim her yazıyı okudum.... Bizden geçti artık demeden sorguladım... Kendi kendime verdiğim cevaplar yeterli olmasada bir fikrim var elbet. Nedir bu fikirler paylaşayım mı..?Yada niye paylaşıyorum..?.
Biz aşkın ne olduğunu bilmeden yaşadık, biz dediğim ben yaştakiler... Oturup konuşmadan, doğru dürüst görüşmeden, bir bakışa takıldık, bir gülüşe kandık...
Ayıptı, günahtı, bir gören olursa ne derdi... falan filan... derken evlendik. O yüzdendir belkide aşkı anlatan yazıları neden okuduğum ve sorguladığım... O yüzdendir belkide sevdalanmamız.

''Aşkın değeri yoktur''u öğrendim önce.

sonra''Nasıl yaşanacağını zaman belirler''i

ve onunla en çok ''yasak''ların iyi gittiğini..

derken ''menfeat''ten çok etkilendiğini..

''ne zaman başa geleceği bilinmez''zaten meşhur tarifi..

tıpkı ne zaman gideceği gibi.

işte en çok buna güzel cevap yazabilirim.''.Aşk ve sevdanın farkını ne belirler.''
Aşk: Değerini yitirmiş elde kalan para, zamanı sevmeyen vefasız , yasaklarla güzel sanılan, menfeatle büyüyen, geldiği gibi ne zaman gideceği belli olmayan, aranmadan bulunan, bir ... bir... bir.. şey işte adını bulamadığım.
Sevda: Ah..! sevda!... işte o başka bir şey; Emekle, ilmek, ilmek işlenen, almadan veren, cefada, sefada dost, ömür boyu yalnızda olsa yaşanan, yaşatmasıda zor bir zanaattir!

Ben bunları öğrendim diyorum, aşktan bağrı yananlara. Ve diyorumki; ''Sevda önemli. Sevda..!. Onu arayın bulun..!''

Gülden Işık

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..