Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Aşk diyor ki...

Aşk diyor ki...
 

Beni bugün unut,  zamanla hatırlayacaksın nasıl olsa. Bütün taşlar bir bir yerine oturduğunda, hedeflere ulaşılıp tükettiğinde amaçları, içinde dolaşan koca bir boşlukta olacağım.

Hani şöyle, günün telaşıyla kafanı dolduran sorular, cevaplar var ya, arasında hiç yer edinemediğim. Sorular cevapları, sorunlar çözümleri bulduğunda, hayatı sorgulamaktan yana olacak tavrın. İşte o zaman cevapsız kalan her soruda ben olacağım.

Bir yol ağzıydım yıllarca, kapı dibinde beklemekteydim. Bazen bir çerçevede gülümsemekte, bir çift sözdeydim. Şarkıda gezdim, dala kondum, renkte ve çiçekte idim. El ettim, ses ettim, göz ettim! Nice niceydim…

Koşarak geçerken yanımdan sen durmaz ve duymazdaydın .Bilirdim  yarınlar varken gönlünde,  günlerinde“ Olmaz” daydım.

Yanı başında üzülmekte, gülümsemekteydim. Anlardım  seni, anlamaya geç kalırken sen beni. .

Hadi; Şimdi her şeyi unut!

Koş!

Hayat telaşına yürüyerek yetişilmez bilirim. Bekleme, koş! Koştukça yorulacaksın elbet ve gün gelecek çözülecek bağı dizlerinin. Yorgunluğunla titreyerek bir bankta oturduğunda bil ki o an senin gölgenim.

Çok eski zamanlardan kalma bir çift gözyaşında sakladığın bir şeyim. Anlayacaksın nasıl olsa, süzülen yanağından o benim.

Tüm malın, varların, şan, şöhret, emek, hepsi bir bir elinin tersi olduğunda ve aşka özlemin senden yana durduğunda anlayacaksın.

Arama!

O bankta bomboş kalacak ellerin.

İnan, o sıra;

Eksik bir ben ve senden başka, kimseler olmayacak yanında.

Beni bugün unut! Zamanla hatırlarsın nasıl olsa.

Aşk dedi ki; benden bir sır aşkı tanımayana.

Nevin Kurular

Telif hakkı yazarına aittir. İzinsiz alıntı ve çoğaltılma yapılamaz

nevinkurular@hotmail.com

 
Toplam blog
: 47
: 832
Kayıt tarihi
: 27.02.08
 
 

Şiirlerim 1979 yılından bu yana yayınlanmakta. 50 ye yakın antolojide, 4 özel sayıda, edebiyat de..