Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk doktoruyum ben

Aşk doktoruyum ben
 

Dün butiğe benden sadece birkaç yaş genç olan bir arkadaşım uğradı. Henüz otuzlarına yeni basmış bana akıl danışmaya geldiğini öğrenince şaşırmadım desem yalan olur. Halbuki çevremde henüz Güzin Abla’lık yaşıma daha epey varken bana yapılan akıl danışmanı muamelesine yabancı değilim. Buna rağmen şaşırdım. Neyse… Tabi ki arkadaşımın ismini vermeden size bana sorduğu soruyu ve verdiğim cevabı yazayım. Belki ilgilenenler olur.

Soru: Canan abla! (Birkaç yaş büyük olunca abla sıfatını isminizin arkasında buluveriyorsunuz) Çok hoşlandığım bir erkek var ve ona açılamıyorum. Ne yapmalıyım?

Cevap: Önce birbirinize uygun olup olmadığınızı öğrenmeniz gerekir (kimi karpuzların dışı güzel, içi kelek olur. Erkek milleti bu, belli mi olur?). Onu izle, gözlemle, onunla daha çok vakit geçirip gözlemleme fırsatları yarat. Eğer izlenimin olumlu ise ilerlemeye devam et; ama izlenimin olumsuz ise peşini bırak ve ondan uzaklaş. Mesela işten çıkarken ondan seni eve bırakmasını iste, mesai sırasında 3-5 dakikalığına odasına uğra ve onunla sohbet et, öğlen yemeğinde onun masasına otur. Bu yakınlaşma çabalarına devam ettikçe senin ilgini fark edecektir. Dediğim gibi izlenimin olumlu ise sana çıkma teklifi yaptığında kabul edersin. Sakın hemen ilişkinizi ileri boyutlara taşıma! Seni kolay kadın sanıp senden uzaklaşabilir. İşi zamana bırak, hem böylece onun eksik yönlerini görebilirsin ve bu eksik yönlerin senin için önemini sorgulayıp daha sağlıklı bir karar verebilirsin.

Bilmem verdiğim akıl size yardımcı olabildi mi? Çevrem hep kadın erkek ilişkileri hakkında soruları bana soruyorlar. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

 
Toplam blog
: 28
: 3592
Kayıt tarihi
: 12.08.07
 
 

Yaşadım özgür olduğumu düşünerek... Zincirlerimi görmeyerek... Düşlerim kaldı yadigar... Bir de sevd..