Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk döngüsü

Aşk döngüsü
 

Resim bir Vedat TOLAN çalışmasıdır.


Örseledi
Umursamadı
Yaraladı beni aşk

Denemeler
Yinelemeler
Kabullenmelerle geçti günlerim

Bazı bazı ayıksam da
Henüz akıllanmış ta değilim

Yine yeniden diyor
İçimden bir ses
Yine yeniden diyor biteviye
Yine yeniden…
İçeriden içeriden
Sevdalarım aynı güle

Son bir çaba irkiliyorum
Sesleniyorum
İçeri içeri;

“Hey kaptan dümenini sıkı tut!
Bu günler de gönül biraz biraz dalgalı
Demir atma sakın sakın bir yere
Bu aylarda pür dikkat olmalı.”

Biraz faydası oluyor sanki
Duruluyorum biraz
Yok yok yok…
Çaresiz…

Bir kez daha anlıyorum ki;

Sen varsan
Ben varsam
Ve ihtimalde ise kavuşmak
Bu döngü ölene kadar sürecek
Ya ben ya da aşk
Sana kıyamam…

Yine yenilerim sevdamı
Bu aşk döngüsünde
Yine yenilerim aşkımı
Ermek için sana
Korlarında kavrulup

 
Toplam blog
: 36
: 1120
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

İstanbul'da 1967 yılında doğdum. Askerlik harici bütün yıllarım bu şehirde geçti. İşletme mezunuyum,..