Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk duygusu

Aşk duygusu
 

Aşk Duygu


Sonsuzluğa açılan bir düştür aşk

Bulur yolunu onca çıkmaz sokak için de

Savrulmuş ömürlerin son sığınağı

Duyguların duygusu aşk

Biter gün gelir ne yaparsan yap

Belki de bitmek yakışır ona


Duygu yağmurudur aşk

Uzadıkça uzayan bir duygu sağanağı

Yürüdüğüm yolum

Gizli bahçem, umut yüklü, sevda dolu


Bir kaçağım ben bu dünya da

Bir türkü kadar acılı yorgun

Bir şiir gibi umutlu dirençli

Akarım zamanın yollarına


Bir yanlışlığım ben bu dünya da

Bilemedim kelimelerin manasını

Anlamadım

Cahilim ben

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..