Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk evliliği mi, mantık evliliği mi nedir? Orta şekerli olsun benimki :))

Aşk evliliği mi, mantık evliliği mi nedir? Orta şekerli olsun benimki :))
 

Herkesin bu konuda bir fikri vardır eminim özellikle benim gibi bekarların öncelikli fikri vardır. Sorulur sen mantık evliliğinden mi yoksa aşk evliliğinden yana mısın? Ben cevap olarak ikisinden de yana değilim.İki görüşün de açıkçası tam yerine oturtulduğunu düşünmüyorum.
Aşk evliliği ya da mantık evliliği nedir ? İkisinin ortası yok mu yani ben evliliği böyle mi seçeceğim.Aşk evliliği deyince aşkın ön planda olduğu, mantığın geride durduğu evlilik çeşidi mantık evliliği ise genelde geç yaşlarda yapılan bari bulamadım iyisini bu da idare eder mantığına bürünen adı üstünde evlilik çeşidi.Mantık evliliği insanı yormaz gibi gözüküyor adama ya da kadına öyle çok aşık filan değilsin, kariyer ya da para odaklı diyebiliriz.
Bunlar benim düşüncelerim, gözlemlerim, yaşanılanlardan ortaya çıkardıklarımdır bunlar doğrudur demiyorum.Her evlilik başlıbaşına bir hikaye zaten.
Siz olsanız neyi seçersiniz eskiden bu kadar evlilik çeşidi mi varmış da insanlar ben hangisini yapsam diyormuş!! Bence ikisi de anlamsız ayırımları getiriyor beraberinde.Acaba ikisinin karışımı evlilikler var mı :))
Kişisel baktığımda aşk beni yorar böyle bir evlilik ağır kaçar bana ama sadece mantığım olduğu, duygularımın olmadığı bir evliliği kaldıramazdım.Hani biraz ondan biraz bundan olur ya fasulye pilav misali üzgünüm mübalağa oldu ama bu böyledir sizin mantığınız ya da aşk evliliğiniz hangisi dökülün bakalım incilerinizi arkadaşlarr ;))

 
Toplam blog
: 14
: 6917
Kayıt tarihi
: 14.04.07
 
 

31 yaşındayım, bekarım. Eğitim alanında çalışıyorum. Yaklaşık 10 yıldır eğitim sektöründeyim. Öğr..