Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
7550
 

AŞK FEDAKARLIK İSTER

AŞK FEDAKARLIK İSTER
 

Kalp çarpar, zihin ister… Bedenin konumuzda yeri yok bu noktada…

Yaşamın anlamını bulmak isteriz her an için… Kurtulmak isteriz pencere önünde çiçeksiz bir saksı misali hayatımızdan…

Hayatın içerisine her türlü kıraç toprağı cennet bahçesine çeviren bir delilik bırakılmıştır… Onu ararız… Saksı çiçeği vitamini yerine ayak tırnaklarından saçımızın ucuna kadar beslenmek için… Adı “AŞK” olan…

Ki bencilliğin daniskasıdır kendileri… Bende var olanı gösterebilmem için bir başkasını aradığım…

Aradığım var mı; yoksa yok mu; çok da umurunda olmadığım…

Çok da kanırtmamak gerek bu noktada… Benim istediğim istemiyorsa beni; yada ben veriyorsam onun hayatına olumsuz etkiler… Eee o zaman çekip gitme vakti gelmiş demektir içine girilmek istenen hayatın içinden…

Başlık başka, yazı başka diyen arkadaşlara diyeceğimiz vardır elbet… Aşk fedakarlık ister… Devam etmesi başkasının elinde olan hayali terk etmek… Kendinden bir şeyler vermek demek… ve senin hayalinin içine girmeyen kişinin sonsuzluk içerisinde kendi hayalleri ile mutlu olmasını istemek…

Olması gereken ama; o da kolay değil elbet… O yüzden aşka saygı göstermek gerek…

(Pencere önü saksısı Gani Müjde’den çalınmıştır… Çiçeksizlik sonradan eklenmiştir…)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ya hiç anlamam ben.birini seversin işte dersin ya aradığım eş bu galiba diye sonra söylersin sevdiğini karşısına geçerek kız erkek fark etmez :)sana soğuk gözlerle olmaz dediği anda ölmüşsündür o kadar çok canın yanar ki ama o bunun farkında olmaz çekip gitmek yazdığın kadar kolay olmuyor bence barış.çoğu insan,insan sevdiği ile birlikte yaratılmış der ama ben göremedim geceleri uyumazssın gerçekten sevdiysen onu düşünürsün hep;ama onun umurunda olmaz karşılık alamazsan ee bunun çaresi tamam ya güzel hadi bana eyvallah napalım kolay diyemezssin ki tamam sana söylediklerim saçma gelebilir bu kadar da aşık olamazsın dersin belki ama zaten şuan öyle bi problemim yok allahtanda :)ne biliyim biraz zor ya bunun için bazen çook düşündüğüm zamanlar olmuştur fakat nedenini bilemedim neyse...sevgiyle kal!

muradiye 
 24.06.2008 18:36
Cevap :
Cevap yazdığında saklı :))) "Yazdığın kadar kolay olmuyor!!!" ;) Yazabilmek için de uykusuz geceleri, sıkıntılı günleri, engin denizleri, coşmuş nehirleri aşıyorsun :))) Ondan sonra yazmak da diğer şeyler de kolay :))) Sevgiyle...  25.06.2008 1:42
 

Havada aşk kokusu var sanki,öyle ki ne yazılacağı bilinememiş,sanki cümleler yarım kalmış,ne dersin barışcım:) Senin yazılarından mahrum kalalı uzun zaman olmuş,sanki ben de çok yazabiliyorum ya:) Devamı gelsin bu yazının,mutlaka:) Öptüm çokk

İlkay 
 11.05.2008 1:11
Cevap :
Aşk kokusu her zaman var canım :))) Ne zaman aşkın nereden çıkacağı belli olmadığına göre ;))) Yarım cümleler de hafif alkol etkisi olsa gerek :P Valla ben okumaya bile fırsat bulamıyorum yoğunluktan :( 2000 blok brikmiş vaziyette hatta... Bir ara okumak gerek... Bu yoğunluk geçecek elbet diyeyim... Özlemişim bu arada :) Sevgiyle...  11.05.2008 12:00
 

aşk, hayalinin içinden çıktığında karşında gördüğünü sevmekle başlar aslında. öncesinde başlamış hafif abukluk, senin de dediğin gibi insanın bencilliğindendir. Sevme, beğenilme isteği, kendini karşındakini projekte etme...Ama tüm kusurlarıyla, olduğunu gibi görme karşındakini, tamamen yargısız ve yine sadece onun yanında olmayı isteme ve kendi egonu kapı dışarı etmek mümkün müdür?

Arzu Pınar 
 10.05.2008 18:26
Cevap :
Valla yazdıklarını okurken koşulsuz sevgi tanımlaması okur gibi oldum ;) Eğer seviyosan ve sevmek için tek sebebin karşındaki kişi ise, yanına ek bir şeyler eklemiyorsan... Kesinlikle mümkündür... Öyle işte :))) Sevgiyle...  11.05.2008 11:57
 

garip bir yazı oolmuş yavvv...ben anlamam zati bu işlerden...kim demiş hatırlamıyorum ama aşka dair sevdiğim bi söz vardır "aşk insanın kendine söylediği bencil bir yalandır" diye.....sevgiler arkadaşım yaz arada yazı arayı çok uzatmadan.......

özlem.demirçi 
 09.05.2008 13:16
Cevap :
Gariplik yazarın kendisinden kaynaklı da olabilir haliyle ;) Yanlız özlü söz de kesinlikle güzelmiş :))) Yoğunluk bitemediği için az yazılabiliyor... Sen zaten hala yazmıyorsun o ayrı :((( Neyse kalpler bir olsun yeter zati ;) Sevgiyle...  10.05.2008 13:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 71
Toplam yorum
: 576
Toplam mesaj
: 79
Ort. okunma sayısı
: 1842
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster