Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '13

 
Kategori
TV Programları
 

A.Ş.K FOX'la Ben De Özledim TV8'le görüşüyor iddiası!

A.Ş.K FOX'la Ben De Özledim TV8'le görüşüyor iddiası!
 

Dizi dünyası garip..

Çok iddialı yapımlar elde patlarken; sıradan hikayeler çok izlenir hale geldi..

Devamlı diziler geliyor,devamlı diziler bitiyor..

Şimdi sizlere 2 adet iddiadan bahsedeceğim..

1- '' A.Ş.K dizisi FOX'la görüşüyor...''

Bildiğiniz gibi dizi 13.bölümüyle final yapacak..

Ancak bir rivayete göre Fatih Harbiye'yi Show'a verip elindeki hazineyi kaybeden FOX , A.Ş.K dizisini kanalına almak istiyor..

Tabi akıllara hemen Lale Devri dizisi geliyor... Lale Devri de Show TV'deyken tutmamış,tam bitecekken FOX'a geçmiş ve patlama yapmıştı...

2- '' Ben De Özledim TV8'le görüşüyor...''

Star'da yayınlanan Leyla İle Mecnun severler olarak izlediğimiz ama açıkçası aynı tadı bulamadığımız Ben De Özledim'in reytingleri pek iyi gitmiyor..

En son çarşamba gününe alınan dizinin 8.bölümü TOTAL'de 52. olabilmişti...

Dizinin 13 bölümlük bir anlaşması var ve ondan sonraki akıbeti belli değil...

İşte buradan sonra devreye TV8 girecek iddiası atıldı ortaya...

Acun Ilıcalı'nın satın aldığı ve temizliğe hemen başladığı TV8 dizi için ısrarlı durumdaymış...

 

Başta da dediğim gibi bunlar sadece iddia..

Doğru diye bir iddiamız yok..

Her iki dizinin de içinde bulunduğu durumu göz önüne alırsak ; değişikliğin iyi olabileceği kanısındayım..

Ama bu iddiaların da doğruluğu sorgulanabilir durumda elbette..

Bakalım bu iddialar doğru çıkacak mı ?

Göreceğiz..

 

Daha fazlası için, istek ve görüşler için twitter.com/koldasanil adresinden bana ulaşabilirsiniz..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..