Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Aşk gibi yaşamak

Öyle bir güzel! şiir söylercesine

İçim sana kıvrılıp dökülen dere gibi

Dağdan ipince bir damar gelircesine

Vadiler geçip denize akar su gibi...

 

Günler saatler geçti yüzlercesine

Seni bekliyordum hep delicesine

Geçen zamanda soluyan nefescesine

Çektim içtim geceyi ışıklar gibi

 

Gel uzan yanıma dolansın elim

Kekik kokan göğsünden koklasın burnum

O en güzel ağzından öpünce dilim

Tat dolsun damağıma bal kaymak gibi...

 

Aradığım neyi bulmuştum ki sende

Tencere kapak misali bulunca bende

Belki eksikliğimdi ararken yerde

Göklerden geldin sanki bir melek gibi...

 

Öpüşün öpüşümün içinde erir

Gündüzüm gecene hep misafir gelir

Tenin tenime akınca can kan verir

Kalbim güneş açar dört mevsim bahar gibi.

 

Mülteciyken sende vatanıma döndüm

Ana dilim aşkı gözlerinde gördüm

Yaradana köprü saçlarınla ördüm

Bağrında yatmak sonsuz cennet gibi...

 

Tek umudum sen bana iyi geliyorsun 

 Düşününce bile heyecan veriyorsun 

Sonsuz da olsa hayat kısa biliyorsun 

Var mısın yaşamaya her günü içer gibi...

 

 

 

Abba. 8 Mart 2017. Aşk Gibi Yaşamaya Var mısın?...Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun...

 

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..