Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '11

 
Kategori
Öykü
 

Aşk gölgede yalnızdır (İkinci bölüm)

Aşk gölgede yalnızdır (İkinci bölüm)
 

“Boş versene sen, biz bukalemun gibi renk değiştirmiyoruz.”

“Umut ettiğin kere yaşamaktır hayatı değerli kılan”

“Felsefe yapıyorsun”

“Boş ver yaşa”

Uçağın tekerlekleri yere değiyor, uçak motorlarına hayranım, bu motoru insanın gerisine taksalar onu da uçurur.

İniyoruz

“Hadi uç”

“Ne dedin”

“Kaybol”

Açım… Geçen gün bir cenazenin peşinden mezarlığa gittim. Gömdükten sonra kıymalı pide verdiler, yanında da ayran.

Bu günlerde birileri ölsün diye bakıyorum, sırf karnımı doyurabilmek için. Hatırlayınca tiksindim. Rüyalarıma giriyor mevta, pideleri geri istiyor benden. Kusuyorum. Hay Allah uçak tutuyor.

İğrençsin diyor

“Boş ver”

Bunu bir kadın söyleseydi kafaya takardım.

“Ve değerleriyle yıkılan kalkmasını bilmeseydi nasıl dönerdi devran”

Başım ağrıyor, şakaklarım zonkluyor.

Yürüyorum…

Birileri ölmüş müdür?

Doğa sporları derneğinde sualtı sporları kursuna yazılmış, dalgıç elbiselerini giyip gösteriyor.

“İstif”

Açım… Birileri fes fud’da paketçi işi bulmuştu bana. Sabahtan öğleye kadar adresi arayıp durdum. Bulamayınca paketi kendim yedim. Bir daha dönmedim tabi işe. Patron haber göndermiş, paketin parasını versin diye. Boş versene sen o iş bana göre değildi.

Gelibolu filmini çekecekti. Öldü… Ucuz şarap içmekten… O da dışlanmıştı. Bir keresinde bana Gelibolu filmini çekmişler demişti. Adamın babası albaymış. Benim babam…

Babalar her zaman suçludur!

“Boş ver”

Kafka’nın babası da suçluydu. Dostoyevski’nin babası da…

Biri kendini böcek yaptı. Öbürü babasını öldürdü. Karamazov kardeşler…

Raskolnikov’a hayranım. Nasıl geçirmişti cadı moruğun kafasına baltayı? Oh olsun ne paragöz cadıydı o. 

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..