Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '11

 
Kategori
Öykü
 

Aşk gölgede yalnızdır (Son Bölüm)

Aşk gölgede yalnızdır (Son Bölüm)
 

Tutuklasınlar beni suçsuz yere. Suçum nedir? Aşk tutkunuyum. Mikroskopla arıyorum aşkı. Hücrelerime bakmıştım mikroskopta. Bu benim işte. Kıpraşıp duruyorlar. Böyle milyonlarca var bende. Hepsi de dışlanmış.

Köle ruhunu geri getirmeye çalışıyorlar.

Kim?

İstifin efendileri.

Suyu bulandırmayın. Su temizdir. Dünyadaki en temiz şey sudur. Su gibi aşklar diliyorum. Sevgilimin adı Su. Su aslında var mı yok mu? Kalbimin bentlerini aştı Su, bana ulaştı.

Toplum balık istifi…

Beyaz ete hücum.

İstifin efendileri kılçık kılçık yatıyorlar. Yatmayın sevgiyi aşkı öğrenin. Gölge etmeyin. Aşk gölgede yalnızdır.

Ah Su, su gibi aziz ol sevgilim. Şu kalbimin nasıl attığını bir bilsen. Ah Su, yağmur ol yağda gel, nehir ol taşda gel. Ah Su varolma sebebim sensin. Bütün hücrelerimle aşığım sana. Kalbim peltek peltek atıyor. Ritim bozukluğu…

Yüreğini bana ver sevgilim. Sonra öl! Ben varolmak zorundayım. Ölünce de seveceğim seni söz. Varolmak b.ktan bir şey. Hüzünlü… Acı… Melankolik.

Gölge ışıkta büyür. Karanlıkta herkes siluettir. Ah! Işığım Su. Ben gölgeyim. Sen güneş, ışığını benden esirgeme. “Suda yan ateşte boğul” “Bukowski” Su da yanıyorum Su. Aşkın ateşinde boğuluyorum. Kurtar beni.

Gölgeler… Gölgeler beni takip ediyor Su. İçlerinde aşk vardır. Aşk beni takip ediyor. Gölgeler özgürlük istiyor Su. Aşk özgürlük istiyor. Şair ne demiş Su.

“Su nasıl akarsa öyle berrak

Öyle sevdim seni yürekten akarak

Vazgeçilmez duygulara tutsak

Öyle sevdim seni gözüm gibi bakarak. (kh)”

Gölgeler arasından süzülüyorsun Su. Kalbim peltek peltek atıyor. Başım dönüyor. Aşk dediğin nedir ki? Ayakta duramıyorum Su. Yıkılıyorum. Varoluşun hüznü sana vadedilen mutluluk kadar ıssız Su. Her vadedilen mutluluk, mutluluk değildir. Üzgünüm. Artık dönemem Su. Dönmekte döneklik midir Su. Biten her aşk tazelenene kadar dönme dolaptır Su. Seni görüyorum. Sende beni görüyor musun? Ya gölgeleri. Yüreğimin sesini duyuyor musun?

Bir gölge yerleşiyor yüreğime. Gölgenin serinliğinde sensizim. Sensizlik canımı acıtıyor. Yüreğimden yürek kopartıyorlar, öylesine yanıyor canım. Bu yürek… Bu yürek, meğer benim değilmiş. Yarısı benimmiş de diğer yarısına sahip değilmişim. Yarısı sen mişsin Su. Yüreğimin yarısı sen mişsin. En dokunaklı acılar dahi bu kadar ızdırap vermezmiş insana. Ağlıyorum Su. Kimseye aldırmadan, gelene geçene bakmadan doyasıya ağlıyorum. Sanki hiç ağlamamışım daha önce gözyaşı dökmemişim gibi kana kana ağlıyorum. Titreye titreye hıçkıra hıçkıra ağlıyorum Su.

 

 

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..