Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk hastalığı

Aşk hastalığı
 

Bugün hastalığımın 2. ci ayı
Demek böyle oluyormuş
İnsanı sarıyormuş her geçen gün
İlerliyormuş sinsice yüreğinde
Benimkide aşk kanseriymiş

Önce duraksadım şok oldum
Niye yakalandım ki haberim olmadan
Herkez için risk miş aslında.
Yakalanacağını bilemez ki insan
Tedaviside var üstelik;
Bir tatlı gülüş, bir sıcak öpüş,
Sevgilinin ilgisi tek ilacı buymuş

Sevdiğin olunca yanında
ne dert kalır ne tasa.
Çekilen ızdırap dolu acı geceler
Bir sihirli değnekle geçer gider
Sansanda iyileştiğini !
Geldi sevgilim şifacım desende
Aşk hastalığı yapmıştır yapacağını
Geç kalmıştır sevdiceğin
umut yoktur artık bu hastalıkta.

Şimdi huzurla gözlerimi kapıyorum
Geldin ya ölümden bile korkmuyorum
Adını söylüyorum son nefeste bile.
Kollarında huzurla ölümü bekliyorum.

DİLEK AKSAKAL
14.08.2008

 
Toplam blog
: 30
: 623
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

İstanbul' da doğdum istanbul' da yaşıyorum. Evliyim iki çocuğum var. Dünyam evim, çocuklarım, arkada..