Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk her şey mi

Aşk her şey mi
 

"Sevgilimden ayrıldım. Derin acılar içindeyim.

Tarif edilemez bir cehennemin içindeyim, kimsenin böyle duygu fırtınaları içinde savrulduğunu zannetmiyorum.Bu öyle bir fırtına ki sadece ağzım yüzüm değil; beynim ve yüreğim de kumla doldu...

Aşığım....

Hem de delicesine...

Bu yaşıma geldim, şimdiye kadar yaşadıklarım sakızlarda çıkan fallardaki aşklar kadar basitmiş....

Bu seferki çok farklı.
Yüreğimin hiç keşfetmediğim coğrafyalarında dolaşan Evliya Çelebi gibiyim..

Of be...

Aşk varmış...

Ben kendimi hiç tanıyamamışım. Onu da...

Nasıl olur da şimdiye kadar fark etmemişim onu..."

Kendinin aşk adamı olduğunu söyleyen benim gibi gafillerden sık sık duyarsınız bu sözleri...

Güneşin doğuşu ve batışı kadar rutindir bu sözler. Gerçi güneşin batışı ve doğuşu olağanüstü olaylardır ama...Aşk trafiği yoğun olan ve bu konuda bir trafik polisine ihtiyaç duyan iflah olmaz aşk gazileri sık sık bu cümleleri kurar.

Oysa hayat sadece aşktan ibaret değildir.

Savaşlar...

Kıtlık...

Sömürü...

Sanat...

Bilim...

Eğlence...

Ekonomi...

Felsefe..

Benim gibi aşk mücahitleri bu kocaman, renkli sirk dünyasını bir çadıra indirger ve hayatı bu çadırdan ibaret sanır ;sanmakla kalmaz herkese bunu lanse etmeye çalışır...

Ey ahali!

Ergenekon nicedir?

Hegel ne demiş, Kant ne yemiş, Marx ne içmiş?

Hülya Avşar ne giymiş, Sibel Can ne demiş, Kadir İnanır kime kızmış?

Sevenyan niye bok atmış, Mahçupyan buna niye kızmış veya kızmamış?

Bu sene kim şampiyon olacak, Fenerin hocası ihtiyar mı, Ertuğrul Sağlam ne zaman kovulacak?

Kredi kartları borçluları borcunu ödeyebilecek mi, Dolar ne zaman düşer, borsa kaç metre yükselir?
AKP'nin içindeki sahte demokratlarla ÖDP'nin içindeki gerçek solcuları nasıl ayıracağız, eski solcular demokrat olabilmek için kimden nasıl icazet alacak, Taraf kimin tarafında?

İyi bir demokrasi amigosu olmak için hangi ezberleri bozacağız, Marxist alfabeyle demokrasi duası yazılır mı?

Yahu kardeşim ne aşkı?

Böylesine önemli sorunlar varken....

Hayat sadece aşktan mı ibaret?

Biliyorum: Sevgilim bu yazıyı okuyunca sen adam olmazsın diyecek bana..

Evet ben adam olmam...

 
Toplam blog
: 114
: 1620
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1964'te Ankara'da doğdum. Meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirip fabrikada ve şantiyede çalıştım..