Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk Her Şeyi Affeder Mi

Aşk Her Şeyi Affeder Mi
 

 

Aşk herşeyi affeder mi ?

Bu durum kişiye göre değişir. Şayet kendinizi onun kölesi gibi görüyorsanız affedebilirsiniz. Yok; kölelik devri kapandı diyorsanız, ‘Ben Tanrı değilim affetmem‘ diyebilirsiniz.

İçinde bulunduğum kalabalık bir grupta, ‘Evlilik Kurumu‘ masaya yatırıldı ve erkek arkadaşların engin fikirlerini sizlerle paylaşmak istedim…

Hangi durumlarda eşinizi aldatabilirmişsiniz inceleyelim;

Kadın kendini ev işlerine kaptırırsa,

Akşam kocasını geceden kalma eşofmanlarla ve topuğu kaymış çoraplarıyla karşılarsa,

İçki sofrası kurup kocasıyla birlikte içmezse,

Her akşam yüzünü asıp vıdı vıdı ederse,

Sürekli kıskançlık yapıp kullandığınız parfümü bile olay haline getirirse,

Annesini sık sık özlerse,

Hafta sonları piknik-mangal keyfine eşlik etmezse vs…

Buna benzer birçok madde daha saydılar ama unuttum ya da unutmak istiyorum…

Aldatmak için nasıl bu kadar güzel bahaneler üretiyorlar akıllara zarar!

'Hangi durumlarda boşanılır' konusu da ele alındı, aşağı yukarı aldatmayla ilgili aynı maddelerdi.

Konu uzadıkça uzadı dağıldıkça dağıldı.

Son olarak; yanlış seçimler yapıldığı ve eşlerle beklentiler üzerine açık açık konuşulamadığı dile getirildi.

Peki, bu beni ikna etti mi?

Hayır, etmedi sadece kızdırdı!

Ben derim ki; kadın/erkek herkes şunu bilmeli;

Kimse Hint kumaşı değil, hiç kimse şansını zorlamasın.

Aşk affedermiş, karım/kocam beni çok seviyormuş, nenden başkasıyla asla yapamazmış vs…

Geçin bunları!

Bunların hepsi gazoz ağacı, o da bu mevsimde yetişmiyor.

Herkes haddini bilmeli, sonra üzülmek istemiyorsak tabi.

Son olarak kırmızı kalemle bu cümlenin altını çiziyorum…

Kimse kendini çok güvende hissetmesin, kimse kimseyi sahiplenmesin ve kendine aptalca bir güven duymasın! Hint kumaşı değilsiniz sonuçta...

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..