Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '21

 
Kategori
Şiir
 

AŞK HER YAŞTA GÜZEL

 AŞK HER YAŞTA GÜZEL

 

Bülbül oldum aşkımı anlattım güle,

İsmim söylenecek illerden ile,

Ararsan bulursun beni dizelerimde,

Aşk her yaşta güzel,her demde güzel.

 

Sevdamı çıkın edip,yükledim, gönlüme,

Haram değer mi hiç sevenlerin eline,

Ver badeyi içeyim sevgi dolsun gönlüme,

Aşk her yaşta güzel, her demde güzel.

 

Bakışların yüreğime işledi,

Gönlüm aydınlandı,bahar başladı,

Çağlayan gibi coştum,bilmem ne işti,

Aşk her yaşta güzel, her demde güzel.

 

Ecelim senden olsun,bırak öleyim,

Kalbimi istiyorsan söküp vereyim,

Anlamıyorsun beni,daha ne söğliyeyim,

Aşk her yaşta güzel her demde güzel.

 

 NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..