Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk her yerde var

Seni gerçekten sevmiştim

Onu gördüğümde, sanki ateşler fışkırırdı.

Yanından geçerken de,

Utancımdan başımı öne eğip, yürüyordum.

Ama keşke bilseydi,

Onu ne kadar çok sevdiğimi,

Yine de korkuyordum,

Onun beni sevmemesinden.

Korkuyordum ki,

İçimdeki ateş beni içten yakıyordu.

Gerçekten sevmiştim ya,


Sürekli aklımın baş ucunda,

Bazen senin resmini hatırlayıp,

Bakıp bakıp gülüyordum. Sana,

Sanki sende her şeyi biliyormuş gibi...,

Haaa bi de akşamları

Seni düşünmeden uyuyamıyorum ya,

Bir nevi ol sada,

Ferahlarcasına nefes alıyordum. O an,

Vallahi hiç kimseyi, sevmediğim kadar,

Seni sevmiştim ya,

Seni gerçekten çok sevmiştim ya…


Aşkın karşılığını beklemek; zaten aşkın orijinalini bozar….

 
Toplam blog
: 11
: 717
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

ben Mardin Kızıltepe doğumluyum daha 17' yim hayatın başındayım. Liseye gidiyorum. Şiiir yazıyorum n..