Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk her zaman aşk..

Aşk her zaman aşk..
 

Yolumu gözleyen bir kadını terk ettim karşılaştık bir süre sonra Gözlerinin feri sönmüş dedi bana, Aşkım, ne oldu sana? Böyle gerçeği söyleyince ben de doğru söylemeye çalıştım ona, Senin güzelliğine ne olduysa dedim, benim gözlerime de o oldu 8 -10 dizeye sıkışmış hazin bir aşk hikayesi...
Buruk; kırılmış oyuncaklar kadar ve yenik; keşkeli cümleler gibi, Bu sözcüğü kaç konuşmanızın başına eklemişseniz onca ıskalamışsınızdır hayatı. Dört mevsimlik bir sene olsa ömür, keşke onun güzüne denk gelir. Hepten vazgeçmek için erkendir, telafi etmek için geç. Mağlubiyetin takısıdır keşke Kaçırılmış fırsatların, bastırılmış duyguların, harcanmış hayatların, boşa yaşanmış ya da hakkıyla yaşanamamış yılların, gecikmiş itirafların ağıtıdır. Çarpılıp çıkılmış bir kapıda, yazılıp yollanmamış bir mektupta, göz yumulmuş bir haksızlıkta, vakit varken öpülmemişbir elde, dilin ucuna gelip ertelenmiş bir sözdedir. Feri sönmüş bir çift gözde ya da yitip gitmiş bir güzelliğin ardından iç çekişte.

Yolunu gözlemeseydim, öyle demeseydim, terk edip gitmeseydim, en güzel yıllarımı vermeseydim diye, diye sızlanır gider. Keşke"nin panzehiri iyi kidir. İlki ne kadar pısırıksa, ikinci o denli yiğittir. Keşke çoğunlukla bir ahhla kopup gelir ciğerden esefler, hayıflanmalar, yerinmeler sürükler peşinden. İyi ki ise, muzaffer bir ohh la büyür; cüretiyle övünür.Keşkeli cümlelerde nasıl yaşanmamışlığın, yarım kalmışlığın o ezik tuzu kuruluğu varsa, iyi ki lerde de göze alabilmişliğin, riske girebilmişliğin, tadınavarabilmişliğin mağrur yaraları kanar. Okulu hiç kırmamışsınızdır, sinemada öpüşmemişsinizdir;dokundurtmamışsınızdır kendinize bir kez olsun gemileri yakmamışsınızdır.Konuşmanız gerektiğinde susmuş, koşacağınız zaman durmuş sarılacağınız yerde kopmuşsunuzdur.Bir insana, bir işe, bir davaya ömrünüzü adamışsınızdır.O insanın, o işin, o davanın, bunu hak etmediğini sezmenin hayal kırıklığındadır keşke, Şimdiki aklım olsaydı dövünmesindedir.

Geriye dönüp baktığınızda, ayıplara yasaklara, korkulara, tabulara feda edilmiş, Ne derler e kurban verilmiş, son kullanma tarihi geçmiş bir yığın haz, bilinçaltından el sallar. Keşke cilerin hayatı, kasvetli bir pişmanlıklar mezarlığıdır. İyi ki öyle mi ya!.Onda, yara bere içinde de olsa, yana yana, ama doyasıya yaşamış olmanın iç huzuru ve haklı gururu haykırır. İyi ki lerinizi toplayın bugün ve keşkelerinizden çıkartın. Fazlaysa kardasınız demektir. Aldırmayın yüreğinizdeki kramplara, mahzun hatıralara. Rüzgarlarla koştunuz ya, Keşkeleriniz, iyi kilerden çoksa, Telafi için elinizi çabuk tutun.Tutun ki, yolunuzu gözlerken terk ettiğinizle bir gün yeniden karşılaştığınızda siz susarken, feri sönen gözleriniz keşke diye nemlenmesin..

 
Toplam blog
: 22
: 1349
Kayıt tarihi
: 17.02.07
 
 

12 yıldır ilaç sanayinde çalışıyor ,çok sevdiğim mesleğimde yönetici olarak işime devam ediyorum. Bi..