Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Aralık '06

 
Kategori
İnternet
 

Aşk-ı internet (Bölüm Bir)

Aşk-ı internet (Bölüm Bir)
 

Kalemimin ucuna tutuşturdum internet cumhuriyetini ve vicdan denen mahkeme kapısına doğru yola koyuldum..
Arzu eden buyurabilir mi hakim bey?
Teşekkür ederim efendim..
Okuma yazma oranının düşük olduğu bir ülkede yaşadığımızı ve de okuma alışkanlığımızın yine bizim ülkemizde neredeyse sıfırın altında seyrettiğini düşünüverdim kendi cahilliğimle.
Dedim ki "WAAW BRAVO BRAVO BİZİM MİİLETE"
İnterneti doğuranı da biz doğurmuşuz neredeyse..
Çaktırmadan hani azıcık, bir parçacık diyorum, düşünelim mi şöyle kendi kendimize "Biz neymişiz be abi" gibisinden..

İnternetin hayatımıza girdiği günden beri!
Eline okumak için kitap gazete dahi almamış ya da alamamış diyelim, (burada haksızlık etmeyelim) yazmak için de kalem almamış ama PC başına geçip klavye kullanan yığınlarca insanın olduğunu ve bu insanların kahveye gider gibi, internet kafelere gittiğini hepimiz biliyor ve görüyoruz..

Yok öyle bir şey diyorsanız çarpılırsınız iki gözünüz önünüze akar görürsünüz siz o zaman..
İnternetteki ÇAT ÇUT ÇET sohbet programını kimse inkar edemez.. (Eden varsa bizden değildir!)
Tertemiz yüreğiyle sanal veya gerçek her şeyi kendiymiş gibi düşünüp inanan masum yüzlerce insanlarımız var..
(Var-dı-lar. Şimdi hepsi kurt oldular)

Sanalın yüz yüze olmamanın verdiği avantajla söylenip yazılan yağlı ballı ağdalı, canımlı cicimli laf ebeliği yapan bizden birilerinin olduğunu hiç unutmayalım..
Kendini dünyanın en yakışıklısı en güzeli en akıllısı söyleyip ve öyle sanan ya da hala göstermeye çalışan insanlar var..
Ve bu insanlar, vicdan denen merkezden çok uzakta yaşayan, hatta gerçek hayatta ki insanlık dersine devamsızlık eden, sınıfta kalan milyarlarca bizden insanlar..

Sevgiye aç
Saygıya aç
İlgiye aç
En önemlisi de öğrenmeye aç bizden birileri var..
Bizler varız.
Nasıl mı doyarız?
Bana öyle bakmayın bilsem söylemez miydim?
Bilmiyorum ama öğrenmek istiyorum nasıl doyarız?
Sen ben o biz bizler onlar nasıl doyarız?
İlk akla gelen
EKMEK!

Peki ekmek nerede satılır kaça alınır? Almak için para gerek bunun için çalışmak gerek vs. vs. önce bu dönen çarkı öğrenmek gerektiğini öğrenmek gerek..
Artık hepimizin bildiği bir gerçek var..
Bu sanal, öyle sanal manal değil!
Gerçeğin taa kendisi!

SEVGİLER SANALDA ÜŞÜMESİN!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..