Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Aşk-ı kader...

Aşk-ı kader...
 

toprağa düşmeye görsün

…………………………………….eceli çamurdur her damlasında yağmurun…

 

Suyla büyür mü hiç ateş

bakma bana öyle ıslak ıslak

yanağından süzülen her yaşta

bir ben daha boğulur, bir ben daha ölürüm bize bilmez misin

 

sür geceyi alnına

uyusun deniz, uyusun mehtap ayaklarında

ben yine sus olur durdururum içime akan nehirleri

beni de boş ver artık

ben yine kundaklarım nefsi  aç dünümü yarına bir mendil daha açarak

 

…..ki herkesin bir düş batığı yok mudur zaten

gecesini üzerine örterek rıhtımlar boyu uğradığı

 

aç hüznün perdesini

al avucuna güneşi  sür baharları sinene

bırak kendi salyasında boğulsun aşk-ı kader

beni de boş ver artık

ben yine asarım kendimi yasağımdan yarına bir darağacı daha kurarak

 

…..ki herkesin bir aşk yanığı yok mudur zaten

acısını üzerine örterek için için ömrünü vererek yandığı…

 

ilhanaşıcıocakikibinonyedi

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..