Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '10

 
Kategori
TV Programları
 

Aşk-ı memnu bitsin dizi seyretmem artık!

Aşk-ı memnu bitsin dizi seyretmem artık!
 

pempe dizi...


Bugün Cengiz Semercioğlu’nu okuyunca benim gibi düşünen birinin varlığı biraz içimi rahatlattı. “Fena halde sıkıcı” başlıklı yazısından bahsediyorum. Kısaca okumayanlara özetleyeyim. Uzun zamandan sonra televizyona bakmış. Ezel ve Türk Malı dizilerinin sıkıcılığını anlatıyor ve televizyonu açmamasının bir şey kaybettirmediğini görüp tekrar kapatıyor. Bana gelince ezel dizisi beni de fena halde sıktı. Ben de seyretmeyip kanal değiştirdim. Fakat Türk Malı dizisini sevmek için kendimi biraz zorladım. Çünkü Binnur Kaya’nın bundan önceki dizilerini severek takip ettim. Çok başarılı bir oyuncu… Şafak Sezer’de keza… Fakat sıkmasının nedenini bulamıyordum bir türlü. Cengiz beyin tespiti merakımı giderdi. Dizilerin uzun süreli olması çekimleri sıkıcı hale getiriyor. Bir bölüm aynı mekânda uzadıkça uzuyor haliyle seyirciyi fenalıklar basıyor. Gerçekten oyuncuların da senaristlerinde işi zor. (Bir de son zamanlarda Türk dizisi seyretmiyorum diyenlerin sayısı arttı. Bu kadar insan seyretmiyor fakat “Yaprak Dökümü”reytingleri yüksek olduğu için bu sezon da bitmiyor. Şimdi değil belki ama yakın zamanda bende o kervana katılacağım gibi. Çünkü Aşk-ı memnu şu sıralar çok heyecanlı: D)
 
Toplam blog
: 37
: 1522
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

Tokat'ın Yeşil Niksar'ında 1985 yılında doğmuşum. İstanbul'da yaşıyorum. Açıköğretim İşletme 3. sını..