Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
987
 

Aşk-ı memnu

Aşk-ı memnu
 

www.cixssohbet.com sitesinden indirdim.


Alan memnu, satan memnu, peki aşk acaba bu durumdan memnun mu?

2 kişi sevişirken 3. ye izlemek düşer ve bizde izliyoruz Tüm Türkiye, her perşembe.

Bir yerde bir hata var ama bir türlü çözemiyorum. Bihter – Behlül – Peyker – Katya – Firdevs – Matmazel tamam anladık ama Adnan ne oluyor. Günlük hayatta bu kadar az rastlanan bir isim serisine Adnan nereden girdi. Adnan sadece ismi sade olduğu için mi her perşembe defalarca, durmaksızın, soluk almaksızın aldatılıyor ve bizde merakla izliyoruz.

Yapmayın lütfen. Bence Adnan aldatılan bir adam için uygun bir isim değil. Zaten bu diziye de hiç uymayan bir isim. O da Keşkül olsaydı veya Rihter olsaydı ama keşke Adnan olmasaydı. Adnanlar aldatılmamalı ve hatta aldatılamaz.

Her hafta bayram değil seyran değil ama Bihter ile Behlül kaçak et kesiyorlar. Bildiğin öküz kesiyorlar. Adnanımı kesiyorlar. Hem de Adnan’ın sponsorluğunda kesiyorlar. Aldatılan kişinin bir isyanı vardır ya hani “hem de bizim yatağımızda mı aldattın beni” diye çaresizce sorar. Sanki yatak farklı olunca aldatma daha kabullenilebilir olabilirmiş gibi. İşte Adnan da bir öğrense her ay yaptığı ödemelerin bir bölümünün yol, su ve negatif elektrik olarak kendisine döndüğünü belki o da isyan eder bizim meşhur tavşanlara. Boynuz-u Memnu.

Adalet istiyorum. Behlül ile Bihter’in sezon sonu sevişmesi tam 7, 5 dakika. Kıvanç Tatlıtuğ striptiz şov. Meğersem arada yastık varmış. Kıvanç adına üzüldüm. Adam bir anda yastıksız sevişme sahnesi çekilemeyen jön konumuna düştü. (Mahsun Kırmızıgül’e buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Gecenin Kanatları filmi sayesinde nihayet Türk erkekleri olarak Beren Saat’in göğüslerini görme şerefine ulaşacağız.)

Adnan ile Bihter’in yoğun istek üzerine sevişmesi (neredeyse nikahlı karısına tecavüzü) sadece 1 dakika. Yazıklar olsun Adnan bey. Sana müstahak tüm bu yapılanlar. Yürü be Behlül.

Kurban bayramı arifesinde ilk defa meşhur dizinin bir bölümünü izledim. Daha önce sadece youtube da Bihter’in yukarda yazdığım sevişme sahnelerini izlemiştim. Nitekim, bölüm izleyerek zaman kaybetmeye hiç gerek olmadığını bir kere daha görmüş oldum. Dizinin çok genel özeti: ne olursa olsun sonunda Behlül ve Bihter bir yerde mutlaka sevişiyorlar. Küresel ısınma mı, Ergenekon mu, kuş gribi mi, deli dana mı, domuz gribi mi, marduk mu yoksa kene mi hadi be gene mi. Evet gene, bildiniz. Ne olursa olsun sevişiyorlar.

Benim izlediğim bölümde yalı yanarken bunlar Adnan tarafından finanse edilen aşk yuvalarına Adnan tarafından finanse edilen arabalarıyla gidip, Adnan tarafından finanse edilen giysilerini çıkarıp, Adnan tarafından finanse edilen sevişmelerini sabaha kadar yapıyorlardı. Ertesi gün Behlül kendinden bekleneni söyledi “Bugün yine mi kır evine gitsek?” Yürü be Behlül.

Türkiyenin ihtiyacı olan darbeli matkap aramızda. Her ne kadar dizi karakteri olsa da, o bir gerçek. Hayatımda Kaya Çilingiroğlu gittikten sonra oluşan boşluğu fazlasıyla doldurdu. Kaya’nın aşk kaçamağı haberleri bitince siz de derin bir boşluk hissetmediniz mi?

Siz de ileride bir şeyler yapıp, sonra suçu aşka atabilirsiniz.

Aşk-ı memnu.

Aşk-a uyar.

Aşk-ı rahat bırakın ulan.

Aşk-ın da boku çıktı.

Yüzünüzden tebessüm hiç eksik olmasın….

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sayin Murat Enistem'e sesleniyorum : Yazini cok begendim vede bence isimlerle ilgili cok yaratici buldum seni ! Bu yaziyi dun gece gec saatte okudum vede tam cevap yazarken internet kesildi ( ama herhangi bir kesilis degil, bambi'den belirti alman geerek daha detayli...) bu yuzden tekrar bugun yazmaktayim. Neyse, bunlarin hepsi sadece bana gecenin 1inde canimi keskul cektirmenden dolayi tebrik edeyim dedim, eger yemek kitabi yazsan bukadar canim cekmezdi bence... EN BUYUK ENISTE BIZIM ENISTE. Saygilarimi sunar, ellerinden operim ( sekerlerimi ayir ! )

ela nuroglu 
 13.02.2010 15:33
Cevap :
Ela, bayramda karşılaşırsak elimi öpmen gerekiyor ve Türk örf ve adetlerine göre bana Murat ağabey diye hitap etmen gerekiyor. Enişte derim, bu dertten de kurtulurum demekle olmuyor bu işler. Yıllardır devam eden bir gelenekten bahsediyoruz. Ben şantiyede kendimden sadece 3 yaş büyük adama dış görünüşü itibariyle herhalde en az 7 yaş falan büyüktür zannedip ilk günden abi dedim , adamın gerçek yaşını öğrenmiş olmama rağmen hala adama abi diyorum, neden? çünkü dönüp de "bu da şantiyeye alıştı, havalara girdi, bir artist oldu" falan demesin diye. Yine de gecenin bir vakti yazmış olduğum yazıyı okuma ve yazıya büyük uğraş göstererek yorum yazma nezaketi gösterdiğin için sonsuz teşekkür ediyorum. Enişte diye Kadir İnanır'ın bir filmi vardı, Müjde Ar ile, biz ablamla o filmdeki "Kara Muradımı Kesmişler, eşşoğlueşşeğin babası" şakasına sınırları zorlayacak kadar gülüyoruz. Enişte deyince aklıma geldi. Bana Murat de, daha samimi gibi, ne bileyim öyle herhalde. Kayseriden saygı ve sevgiyle.  13.02.2010 22:15
 

Beren'in memelerini görmek? Halk prim verdikçe, belden aşağı vurdukça bunlar da öne çıkıyor. Diziye herkes karşı çıkıyor sözüm ona ve perşembe akşamları herkes ekran başında. Ben de bunu anlayamıyorum. Kaleminize sağlık. Selamlar.

Özlem Akaydın 
 24.12.2009 8:02
Cevap :
Türk edebiyatından ölümsüz eserler artık dizilere uyarlanmasın. Rahmetli edebiyatçılarımızın kemikleri sızlar herhalde eserlerinin reyting uğruna dönüştürüldüğü hallerini bilseler. Yorum için teşekkür ederim.  24.12.2009 20:59
 

Çok güldüm hem de çookk. Kaleminize sağlık. Mizah kategorisine tam uygun bir yazı olmuş. Süper de bir eleştiri. Saygılar.

Mümine Tayan Coşkun 
 06.12.2009 4:56
Cevap :
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Son günlerde popüler olan bir çok dizide, sapkın ilişkiler aşk adı altında meşrulaştırılmaya çalışılıyor. Konu hakkındaki rahatsızlığımı mizahi bir yaklaşımla paylaşmak istedim. Başarı olduysam ne mutlu bana. Mutlu bir gün geçirmeniz dileğimle...  07.12.2009 11:51
 

Bu diziyi izlemiyorum o kadar kalabalık bir kadrosu var ki adnan bile var:))))))))))))))) Bu arada, şema süper olmuş. Yarın okulda tahtaya çizerlerse hiç şaşırmam. Sevgiler...

Esma KAHRAMAN 
 04.12.2009 0:17
Cevap :
Şemayı internette buldum, yapanın ellerine sağlık, şemasız işin içinden çıkmak zor. Dizi bitmeden Behlül en son Adnana göz koyacak diye korkuyorum. Yorum için teşekkürler.  04.12.2009 4:55
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 20
Toplam yorum
: 108
Toplam mesaj
: 28
Ort. okunma sayısı
: 1479
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

Yaklaşık olarak ayını şeyleri yaşıyoruz. Uyuyoruz, uyanıyoruz, yemek yiyouuz, temel ihtiyaçlarımızı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster