Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk için...

Aşk için...
 

bir sevda masalı..


Bir sevda arıyorum
Yeni bir aşka başlamak için
Çocuğun ilk gülüşünce neşeli
Acılarla şişe şişe
Yanardağ lavlarına değen tenime
Kızarıp çeliğe özenen yüreğime
Berrak pınarları sunsun diye
Bir sevda arıyorum
Don vurmuş ağaçları yerinden oynatacak
Yetim meyveler dallara dolsun..
Kabarsın
Dizdize muhabbet olsun diye
Bir sevda arıyorum
Aşk için
Aşka pür dikkat kesilsin diye
Seviçten divane yollara
Çiçekler açsın diye
Nefes nefese yüce dağlara
Yepyeni yollar, umutlar götürsün diye
Mıh gibi
Yücelerden düşüp bayılmak isteyen
Gönlümü kanatlandıran
Bir sevda arıyorum
Aşk için
Okyanuslarca engin, gökyüzü mavi
Yıldızlara arkadaş
Yeni bir aşka başlamak için
Bir sevda arıyorum.....

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..