Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk İle Gel

Aşk İle Gel
 

Yıllardır birbirimizi görmüyorduk. O geleceğini planlamak ile meşguldü, ben ise aynıydım. O zamanlar veriyordu hayata, ben ise zamanı onun gülümsemesine sıkıştırdım. O biraz geç kalmış ben ise aceleciydim. Dingin sularında yüzmeyi sevdim, hiç dokunmadığım göğsündeki huzuru ben hep bildim.

Sonra bu gün; En sevdiğim kitabı raftan aldım, göğsüme yasladım sımsıkı sarıldım. Ilk okuduğum zamanki his kapladı içimi. Seni ilk tanidigim zamanın yıllardır bedenimi terk etmemesi gibi.

Korktuk galiba biz. Hayatınızın geri kalanını bulduğunuz ilk anda aranıza güneşler serilir ve düğümler sizi birbirinize.  Çözülmek bir yana dursun ilmek ilmek işlenirsiniz. Onda bulduğunuzu bi başkasında bulamayacağınızı fark ettiğiniz an korkuyorsunuz. Onu yitirme düşüncesinden.. Bundan mütevellettir bir o kadar uzak ama o kadar yakın oluşunuz..

Çünkü kahve çikolatasız olmaz.  Şarap ile gece, müzik ile tutku, aşk ile savaş, deniz ile gökyüzü birbirinden ayrılmaz.

Çünkü O giderse, seni kimse tamamlamaz..

Aşk ile gel.

 
Toplam blog
: 16
: 107
Kayıt tarihi
: 04.06.15
 
 

Bilkent Üniversitesi ..