Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ile sarılalım sarmaş dolaş

Aşk ile sarılalım sarmaş dolaş
 

Ey sevgili kendine doğruyu söyle
Üzme beni ne olursun böyle
Seni sevmeye imkânım yok deme söyle
Gönlüne engel olan ne ise durma böyle
Arzuların mı engel beni sevmene engel
Yüreğine sordun mu bu engeli ne olursun dön gel
Gözlerin sevdiğini yüreğinin atışları aşk diye atarken nedir bu engel
Gönlün bana doğru akıyor hissediyorum
Nedir bu zorlama arzularını nefsini ez geç yüreğine kulak ver
Zamana ve mekâna yüreğime sevginle vur izini ol gönül sever
Yaklaş yanıma çekinme gel seni sevene gönüle yaklaş
Sana umutla adım atan gönlümü gör hisset başkalaş
Aşkın güzelliği ile yoğunlaş
Aç kollarını sar boynuma yakınlaş
Yapma yok yere telaş
Haydi durma yakınlaş
Aşk ile sarılalım sarmaş dolaş
Mehmet Aluç
 

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..