Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ile

Aşk ile
 

Her müşkülü saldım çayır çimene
Derdimin göğsünden ak süt sağarım
Sürü benim otlak benim kime ne
Koyunun tadını kurda sorarım

Yurtsuz beden iğretiden evimdir
Ömrün bittiği yer baki yerimdir
Uyanamam uykularım derindir
Düşte ecel görsem hayra yorarım

Yardan selam aldım selametteyim
Hali halasımı beklemekteyim
Bilmemki ben kimim kim benim neyim
Ben bendeki varı yok da ararım

Esti bad-ı saba tazelendi can
Dindi bin senelik inleyen fgan
Mrhamet eyledi ol adı RAHMAN
Aşk ile yarama merhem sararım

Gaybıma ne gerek müneccim kahin
Hak lutuf eylerse dört  yanım alim
Nefsim nemrut ise kalbim ibrahim
Derim bi iznillah put da kırarım.

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..